Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Back office manager s aktivní AJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Vestec, Česko
Vestec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
O čem může být Vaše práce:
•podpora obchodních a provozních aktivit společnosti
•komunikace s našimi stálými partnery v ČR i zahraničí
•komunikace se zákazníky o produktech a službách
•administrativní a organizační podpora vedení firmy a prodejního týmu
•koordinace termínů, vyřizování korespondence
•příprava podkladů pro účetnictví a controlling
•péče o vzhled a chod pobočky
•drobné překlady
Požadavky :
•SŠ/VŠ vzdělání, selský rozum výhodou
•aktivní ŘP a praxe v řízení osobních automobilů
•praxe na pozici asistentky, účetní, makléře či v obchodě/marketingu alespoň 1 rok
•znalost anglického jazyka na dobré úrovni slovem i písmem
•pokročilou znalost MS Office, sdílených dat, vyřizování emailů, základy fakturace
•dobré komunikační dovednosti, připravenost komunikovat i v cizích jazycích
•spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti, analytické myšlení
•velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení (po-pá, 1x v měsíci sobota)
•schopnost pracovat v týmu
Co vítáme?
•Nadšení pro automobily, nebo praxi v prodeji/marketingu technických produktů
•Domluvit se s klientem aktivně i v angličtině, v dalším evropském jazyce výhodou
•Přirozenou kreativitu - realizace vlastních nápadů vítána
•Schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
•Stoprocentní spolehlivost, aktivní přístup k práci,
•Nástup dle možností, v ideálním případě ihned
•Chuť a zájem komunikovat se zákazníkem,
•Obchodní a technické myšlení
Lokalita práce : Vestec u Prahy
•podpora obchodních a provozních aktivit společnosti
•komunikace s našimi stálými partnery v ČR i zahraničí
•komunikace se zákazníky o produktech a službách
•administrativní a organizační podpora vedení firmy a prodejního týmu
•koordinace termínů, vyřizování korespondence
•příprava podkladů pro účetnictví a controlling
•péče o vzhled a chod pobočky
•drobné překlady
Požadavky :
•SŠ/VŠ vzdělání, selský rozum výhodou
•aktivní ŘP a praxe v řízení osobních automobilů
•praxe na pozici asistentky, účetní, makléře či v obchodě/marketingu alespoň 1 rok
•znalost anglického jazyka na dobré úrovni slovem i písmem
•pokročilou znalost MS Office, sdílených dat, vyřizování emailů, základy fakturace
•dobré komunikační dovednosti, připravenost komunikovat i v cizích jazycích
•spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti, analytické myšlení
•velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení (po-pá, 1x v měsíci sobota)
•schopnost pracovat v týmu
Co vítáme?
•Nadšení pro automobily, nebo praxi v prodeji/marketingu technických produktů
•Domluvit se s klientem aktivně i v angličtině, v dalším evropském jazyce výhodou
•Přirozenou kreativitu - realizace vlastních nápadů vítána
•Schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
•Stoprocentní spolehlivost, aktivní přístup k práci,
•Nástup dle možností, v ideálním případě ihned
•Chuť a zájem komunikovat se zákazníkem,
•Obchodní a technické myšlení
Lokalita práce : Vestec u Prahy
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám naše společnost může nabídnout?
•pracovní poměr v rozvíjející se silné společnosti (možnost práce i pro OSVČ)
•motivující finanční ohodnocení, závislé nejen na prodejních výsledcích
•perspektivu dlouhodobé spolupráce, či následné práce v zahraničí
•příležitost dalšího vzdělávání, možnost seberealizace
•zaměstnanecké benefity, provize z tržeb pobočky
•sleva na veškeré naše služby
•příjemné pracovní prostředí
•zázemí a prima kolektiv
•pracovní poměr v rozvíjející se silné společnosti (možnost práce i pro OSVČ)
•motivující finanční ohodnocení, závislé nejen na prodejních výsledcích
•perspektivu dlouhodobé spolupráce, či následné práce v zahraničí
•příležitost dalšího vzdělávání, možnost seberealizace
•zaměstnanecké benefity, provize z tržeb pobočky
•sleva na veškeré naše služby
•příjemné pracovní prostředí
•zázemí a prima kolektiv
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Společnost zabývající se prodejem vozů a s tím spojenou administrativou
Společnost zabývající se prodejem vozů a s tím spojenou administrativou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3687007
Termin der Veröffentlichung: 5.6.2019
2019-06-05
Lokalität: Praha - západ - Vestec Arbeitsstelle: Asistent Gesellschaft: ALP consulting, s.r.o.