Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativně obchodní pracovník - Brno AZ Tower
ALTAXO Accounting s.r.o.
Místo práce
Pražákova 1008, Brno-střed, Česko
Pražákova 1008, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
odměny, bonusy, 5 týdnů dovolené, školení, firemní akce,vlastní organizace náplně práce
odměny, bonusy, 5 týdnů dovolené, školení, firemní akce,vlastní organizace náplně práce
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme společnost působící na trhu více než 9 let a naší hlavní činností je poskytování komplexních služeb podnikatelům od zakládání, správy, po likvidaci společností. Poskytujeme také doplňkové služby jako např. virtuální sídla, trvalé pobyty, nebo změny ve společnostech. Více si o nás můžete přečíst na www.altaxo.cz.
Aktuálně máme pobočky v Praze, Brně a Bratislavě a právě do Brna hledáme pracovníka, který posílí náš tým.
Pracovní náplň zahrnuje činnosti office manažera, administrativního pracovníka a obchodníka. Zkušenosti v oboru nevyžadujeme, vše naučíme v rámci školení. Důležitým faktorem je pro nás pracovitost a snaha.
Dále požadujeme:
samostatnost a zodpovědnost
dobré komunikační schopnosti
anglicky jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk vítán
pečlivost
organizační schopnosti
pracovitost a loajalitu
Jsme mladý tým o cca 30 lidech a vítáme všechny inovativce a kreativce. Každý má u nás možnost si práci naplánovat, organizovat a spoluvytvářet sám. Oceníme vlastní názor a schopnost ho prosadit.
V případě zájmu prosím o zaslání CV v ČJ a motivační dopis (nebo pár řádek o sobě) a my se Vám následně ozveme.
Aktuálně máme pobočky v Praze, Brně a Bratislavě a právě do Brna hledáme pracovníka, který posílí náš tým.
Pracovní náplň zahrnuje činnosti office manažera, administrativního pracovníka a obchodníka. Zkušenosti v oboru nevyžadujeme, vše naučíme v rámci školení. Důležitým faktorem je pro nás pracovitost a snaha.
Dále požadujeme:
samostatnost a zodpovědnost
dobré komunikační schopnosti
anglicky jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk vítán
pečlivost
organizační schopnosti
pracovitost a loajalitu
Jsme mladý tým o cca 30 lidech a vítáme všechny inovativce a kreativce. Každý má u nás možnost si práci naplánovat, organizovat a spoluvytvářet sám. Oceníme vlastní názor a schopnost ho prosadit.
V případě zájmu prosím o zaslání CV v ČJ a motivační dopis (nebo pár řádek o sobě) a my se Vám následně ozveme.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme:
kompletní zaučení, které probíhá v Praze (ubytování a cesta zajištěna), zahrnuje obchodní, administrativní a manažerské školení
bonusy/prémie
dovolená 5 týdnů
firemní telefon
průběžné vzdělávací kurzy (včetně jazykových), školení a podporu odborníků z centrály, notářů a právníků
práci ve stabilní společnosti se stálou klientelou
kariérní + finanční + osobnostní růst
kompletní zaučení, které probíhá v Praze (ubytování a cesta zajištěna), zahrnuje obchodní, administrativní a manažerské školení
bonusy/prémie
dovolená 5 týdnů
firemní telefon
průběžné vzdělávací kurzy (včetně jazykových), školení a podporu odborníků z centrály, notářů a právníků
práci ve stabilní společnosti se stálou klientelou
kariérní + finanční + osobnostní růst
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
samostatnost,
snaha,
komunikativnost,
zodpovědnost
snaha,
komunikativnost,
zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme společnost působící na trhu více než 9 let a naší hlavní činností je poskytování komplexních služeb podnikatelům od zakládání, správy, po likvidaci společností. Poskytujeme také doplňkové služby jako např. virtuální sídla, trvalé pobyty, nebo změny ve společnostech. Více si o nás můžete přečíst na www.altaxo.cz.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3865967
Termin der Veröffentlichung: 7.2.2020
2020-02-07
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Office manager Gesellschaft: ALTAXO Accounting s.r.o.