Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Personalista / Personalistka
ASUS Czech Service s.r.o.
Místo práce
Hrušovská 20, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Hrušovská 20, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou
ihned / dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte praxi na asistentské / administrátorské pozici v HR? Dokážete si představit, že zvládnete víc?
Specializujete se úzce pouze na jednu HR oblast a chcete se naučit něco nového? Zapojit se do personálních procesů firmy komplexněji?
Hledáme někoho juniorního, ale ne úplně absolventa, koho personalistika baví a kdo by chtěl na své pozici růst – u nás tu šanci dostanete!
Hledáme někoho, kdo umí dotáhnout věci do konce, je samostatný a nebojí se všestranné práce – od administrativní podpory zaměstnancům až po komunikaci a vysvětlování zákonných náležitostí v ČR naší centrále.
Jsme firma o cca 400 zaměstnancích a práce personalisty je u nás různorodá a občas se prolíná i s prací mzdovky nebo administrativního oddělení. Někdy je tak potřeba například vydat zaměstnancům kancelářské potřeby, zadat fakturu do systému, nebo pomoci s papírováním kolem ročního zúčtování daně.
Co neumíte, Vás naučíme – důležitá je samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a „nadšení“ :-)
Pro detailisty :-) je náplň práce zde:
- denní HR podpora zaměstnanců – pracovně právní dotazy, administrativní podpora
- HR podpora vedení – jak interních vedoucích, tak spolupracujících kolegů na centrále společnosti
- HR administrativa – smlouvy, dodatky, ukončení, správa mateřských a rodičovských dovolených, spolupráce s úřadem práce a MV (azylová a migrační politika) v oblasti zaměstnávání cizinců, škodní komise
- vzdělávání – příprava ročního vzdělávacího plánu, zajištění jednotlivých kurzů, vyhodnocení
- zdravotní péče – pracovně lékařské prohlídky, administrace, plánování termínů
- nábor administrativních a vyšších pozic – kompletní správa od komunikace s vedoucími týmu o obsazení pozice až po nástup zaměstnance
- reporting – týdenní, měsíční, roční, ad hoc; interní, vůči státním institucím, centrále společnosti
- správa, údržba a nastavování dat v HRIS
- správa, revize a, jakmile si na to troufnete :-), i tvorba HR směrnic
- příprava podkladů a kalkulací pro jednání s odborovou organizací, roční navyšování mezd, správa kolektivní smlouvy a dodatků
- výpomoc dle potřeby na oddělení administrativy a zpracování mezd (OOPP, nemocenské lístky, roční zúčtování daně…)
- ve volných chvílích práce na HR projektech dle vlastního uvážení a preferencí (a po schválení HR manažera :-))
Specializujete se úzce pouze na jednu HR oblast a chcete se naučit něco nového? Zapojit se do personálních procesů firmy komplexněji?
Hledáme někoho juniorního, ale ne úplně absolventa, koho personalistika baví a kdo by chtěl na své pozici růst – u nás tu šanci dostanete!
Hledáme někoho, kdo umí dotáhnout věci do konce, je samostatný a nebojí se všestranné práce – od administrativní podpory zaměstnancům až po komunikaci a vysvětlování zákonných náležitostí v ČR naší centrále.
Jsme firma o cca 400 zaměstnancích a práce personalisty je u nás různorodá a občas se prolíná i s prací mzdovky nebo administrativního oddělení. Někdy je tak potřeba například vydat zaměstnancům kancelářské potřeby, zadat fakturu do systému, nebo pomoci s papírováním kolem ročního zúčtování daně.
Co neumíte, Vás naučíme – důležitá je samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a „nadšení“ :-)
Pro detailisty :-) je náplň práce zde:
- denní HR podpora zaměstnanců – pracovně právní dotazy, administrativní podpora
- HR podpora vedení – jak interních vedoucích, tak spolupracujících kolegů na centrále společnosti
- HR administrativa – smlouvy, dodatky, ukončení, správa mateřských a rodičovských dovolených, spolupráce s úřadem práce a MV (azylová a migrační politika) v oblasti zaměstnávání cizinců, škodní komise
- vzdělávání – příprava ročního vzdělávacího plánu, zajištění jednotlivých kurzů, vyhodnocení
- zdravotní péče – pracovně lékařské prohlídky, administrace, plánování termínů
- nábor administrativních a vyšších pozic – kompletní správa od komunikace s vedoucími týmu o obsazení pozice až po nástup zaměstnance
- reporting – týdenní, měsíční, roční, ad hoc; interní, vůči státním institucím, centrále společnosti
- správa, údržba a nastavování dat v HRIS
- správa, revize a, jakmile si na to troufnete :-), i tvorba HR směrnic
- příprava podkladů a kalkulací pro jednání s odborovou organizací, roční navyšování mezd, správa kolektivní smlouvy a dodatků
- výpomoc dle potřeby na oddělení administrativy a zpracování mezd (OOPP, nemocenské lístky, roční zúčtování daně…)
- ve volných chvílích práce na HR projektech dle vlastního uvážení a preferencí (a po schválení HR manažera :-))
Zaměstnanecké výhody, benefity
- pružná pracovní doba
- "volná ruka" v HR projektech, na kterých se chcete podílet
- měsíční / roční bonus
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- dodatková dovolená
- sick days
- jazykové kurzy v pracovní době
- permanentky na sportovní aktivity (SAREZA)
- MULTISPORT s přívkěvkem zaměstnavatele
- volnočasové akce
- sleva na nájemném v RPG bytech
- "volná ruka" v HR projektech, na kterých se chcete podílet
- měsíční / roční bonus
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- dodatková dovolená
- sick days
- jazykové kurzy v pracovní době
- permanentky na sportovní aktivity (SAREZA)
- MULTISPORT s přívkěvkem zaměstnavatele
- volnočasové akce
- sleva na nájemném v RPG bytech
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ASUS, jeden z TOP 5 výrobců notebooků a tvůrce nejprodávanějších a nejúspěšnějších základních desek na světě, je vůdčí společností nové éry digitálních technologií. Společnost ASUS nabízí bohaté portfolio inovativních produktů, a je jedním z leadrů na trhu v oblastí designu a inovací.
Poznámka k ochraně osobních údajů:
Pokud poskytnete své údaje společnosti Profesia CZ, spol. s r.o., budou Vaše údaje shromažďovány, zpracovávány a používány touto společností. Profesia CZ, spol. s r.o. sdělí Vaše údaje společnosti ASUS Czech Service s.r.o. za účelem náboru na pracovní pozici.
Poznámka k ochraně osobních údajů:
Pokud poskytnete své údaje společnosti Profesia CZ, spol. s r.o., budou Vaše údaje shromažďovány, zpracovávány a používány touto společností. Profesia CZ, spol. s r.o. sdělí Vaše údaje společnosti ASUS Czech Service s.r.o. za účelem náboru na pracovní pozici.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3628847
Termin der Veröffentlichung: 7.5.2019
2019-05-07
Lokalität: Ostrava Arbeitsstelle: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Recruiter, specialista pro nábor, Specialista pro vzdělávání Gesellschaft: ASUS Czech Service s.r.o.