Obchodní manažer/ka pro novou finanční divizi

ATLAS software a.s.

Místo práce
V parku 2335/20, Praha - Chodov, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• prodej ekonomického softwaru
• jedná se o nadstavbu k účetním programům, nikoliv účetní program
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting nadřízenému
• místo výkonu práce: Čechy

Zaměstnanecké výhody, benefity

• perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandartní finanční ohodnocení
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže

Informace o náboru

Společnost ATLAS consulting, zabývající se vývojem právních a ekonomických informačních systémů, rozšiřuje svůj tým o pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• ukončené VŠ vzdělání ekonomického charakteru či praxe v oblasti podnikových financí, účetnictví, daní
• dobré podvědomí o ekonomii, financích a daních
• výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
• proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.

Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.

Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.

Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.

ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.

Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2974767  Termin der Veröffentlichung: 14.3.2017