Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista/ka centra sdílených služeb – ranní směny
ATLAS software a.s.
Místo práce
Výstavní 292/13, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Výstavní 292/13, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
Dle domluvy
Dle domluvy
Mzdové podmínky (brutto)
18 000 - 30 000 Kč/měsíc
18 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
„Nevěděla jsem, co od práce očekávat, zda mě bude bavit, proto jsem zpočátku pracovala jen jako brigádník. Dnes, po třech letech, jsem moc spokojená, práce mě baví a naplňuje.“
Lenka
A jak by vám den popsala Lenka?
„Na ranní poradě si s kolegy dáme čaj/kávu a snídani. Probíráme tam vše, co nás čeká a stanovujeme si cíl na daný den. U počítače si pro sebe vše shrnu, zkontroluji úkoly nebo případné resty a dávám se do práce. Zbytek dne komunikuji s potencionálními klienty a obchodníky, protože dojednávám schůzky, kde obchodníci představují naše produkty. Zjednodušeně to znamená, že se celý den bavím s lidmi a poznávám jejich momentální situaci. Vždy se snažím komunikovat individuálně, ale se stejným cílem – domluvit schůzku.“
Pokud s tímto nemáte zkušenosti, tak se nemusíte bát, vše vás naučíme.
Lenka
A jak by vám den popsala Lenka?
„Na ranní poradě si s kolegy dáme čaj/kávu a snídani. Probíráme tam vše, co nás čeká a stanovujeme si cíl na daný den. U počítače si pro sebe vše shrnu, zkontroluji úkoly nebo případné resty a dávám se do práce. Zbytek dne komunikuji s potencionálními klienty a obchodníky, protože dojednávám schůzky, kde obchodníci představují naše produkty. Zjednodušeně to znamená, že se celý den bavím s lidmi a poznávám jejich momentální situaci. Vždy se snažím komunikovat individuálně, ale se stejným cílem – domluvit schůzku.“
Pokud s tímto nemáte zkušenosti, tak se nemusíte bát, vše vás naučíme.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Pevná pracovní doba v jednosměnném provozu a volné víkendy
- Multisport kartu
- ActivePass karta
- Zvyšující se stravenky
- Firemní volání
Máme toho více, ale to už je spíše na osobní povídání.
- Multisport kartu
- ActivePass karta
- Zvyšující se stravenky
- Firemní volání
Máme toho více, ale to už je spíše na osobní povídání.
Informace o náboru
Životopisy zasílejte, prosím, na e-mail.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3761706
Termin der Veröffentlichung: 12.9.2019
2019-09-12
Lokalität: Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Telefonní operátor Gesellschaft: ATLAS software a.s.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 18 000 - 30 000 Kč/měsíc