Kancelářské Práce / Administrativa

Axalis s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
35000-45000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme pracovníka který povede administrativní agendu, bude se starat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Bude organizovat a připravovat firemní jednání a zasedání, povede příslušnou dokumentaci a zajišťuje další věci, které jsou potřeba.

Náplň práce
vkládání dat do počítače
získávání a třídění potřebných dat
práce s databázovými programy
evidence a vyřizování korespondence
obsluha kopírovacích strojů
organizování návštěv, schůzek a porad
plnění operativních úkolů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Benefity jako jsou – hodinky, obleky na míru, iphone X

Informace o náboru

Zasílejte prosím své CV ideálně s motivačním dopisem, odpovědi se vám dostane telefonicky či přes email.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Vzdělání v oboru

nerozhoduje

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) nebo Arabský jazyk - Expert (C2) nebo Ruský jazyk - Expert (C2) nebo Ukrajinský jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2) nebo Španělský jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Očekáváme snahu učit se novým věcem, a vykonávat svou práci svědomitě a dle nejlepšího přesvědčení.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Mezinárodní společnost hledá nové zaměstnance na volné pozice.
ID: 3474156  Termin der Veröffentlichung: 20.8.2018  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 35000-45000