Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník v teple kanceláře (po-pá)
B2M.CZ s.r.o.
Místo práce
Šafránkova 1243/3, Praha
Šafránkova 1243/3, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
31.01.2018
31.01.2018
Mzdové podmínky (brutto)
26 000 Kč
26 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Držíme Vám nejspíše zajímavé pracovní místo! Hledáte zaměstnání v teple a klidu kanceláře? Jste efektivní při psaní na klávesnic? Dejte o sobě vědět, rádi Vás poznáme.
Co si můžete pod naší nabídkou představit:
- Na základě objednané služby od klientů zpracováváme objednávky v PC. Jedná se o aktivaci a nastavení profilů, které dodavatelům zajistí zasílání poptávek z jejich oboru.
- Dále jim připravíme vizitku v našem katalogu dodavatelů. Jsme moderní firma, proto i veškeré administrativní práce probíhají on-line na PC.
- Netřeba se obávat nutnosti ovládat tvorbu webových stránek, či dalších požadavků na technické znalosti. Veškerá nastavení probíhají v intuitivním interním systému.
- Vše Vás rádi postupně naučíme, zvládli to jak čerstvě vystudovaní, tak i starší ročníky. Postačí mít kladný vztah k PC a internetu.
- Vedle již zmíněně náplně se věnujeme požadavkům klientů na úpravy, fakturaci a fungování našich služeb. Tato komunikace je primárně e-mailová, ale odbavíme denně i desítky hovorů.
Náplň Vás zaujala? V jakém případě zaujmete Vy nás:
- Chcete se s námi podílet na klientské spokojenosti, jste důslední a spolehliví.
- Zvládnete rutině základní práce na počítači (webový prohlížeč, průzkumník, psaní, tisk).
- Rozumíte si s rychlým psaním na klávesnici, ovládáte pravopis a zvládnete vyřídit i pár telefonátů.
- Pracovní dobu hledáte jen v pracovní dny od 8:00 do 17:00 (16:30).
- Rádi pracujete v kolektivu a kolegy vnímáte i jako inspiraci pro svůj rozvoj.
Co si můžete pod naší nabídkou představit:
- Na základě objednané služby od klientů zpracováváme objednávky v PC. Jedná se o aktivaci a nastavení profilů, které dodavatelům zajistí zasílání poptávek z jejich oboru.
- Dále jim připravíme vizitku v našem katalogu dodavatelů. Jsme moderní firma, proto i veškeré administrativní práce probíhají on-line na PC.
- Netřeba se obávat nutnosti ovládat tvorbu webových stránek, či dalších požadavků na technické znalosti. Veškerá nastavení probíhají v intuitivním interním systému.
- Vše Vás rádi postupně naučíme, zvládli to jak čerstvě vystudovaní, tak i starší ročníky. Postačí mít kladný vztah k PC a internetu.
- Vedle již zmíněně náplně se věnujeme požadavkům klientů na úpravy, fakturaci a fungování našich služeb. Tato komunikace je primárně e-mailová, ale odbavíme denně i desítky hovorů.
Náplň Vás zaujala? V jakém případě zaujmete Vy nás:
- Chcete se s námi podílet na klientské spokojenosti, jste důslední a spolehliví.
- Zvládnete rutině základní práce na počítači (webový prohlížeč, průzkumník, psaní, tisk).
- Rozumíte si s rychlým psaním na klávesnici, ovládáte pravopis a zvládnete vyřídit i pár telefonátů.
- Pracovní dobu hledáte jen v pracovní dny od 8:00 do 17:00 (16:30).
- Rádi pracujete v kolektivu a kolegy vnímáte i jako inspiraci pro svůj rozvoj.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co pro Vás máme připraveno:
- Místo v příjemném open-office.
- Volné víkendy a svátky, kdy Vám chceme dát prostor pro Vaše rodiny, přátele a koníčky.
- Vlastní kuchyňku s nabídkou čajů, kávy, mléka.. Vybavenou mikrovlnkou a rychlovarnými konvicemi.
- Každý týden nášup vitamínů v podobě čerstvého ovoce či zeleniny.
- Možnost stravování v jídelně, která je přímo v budově.
- Průměrný plat na této pozici je 17.800 Kč hrubého. NÁŠ PRŮMĚR je 23.500 Kč, dle Vašeho výkonu si můžete odnést i více.
- Náš plat: jistá MZDA 18.000 Kč + PRÉMIE dle odvedené práce (max. 8.0000 Kč) + BONUS neomezen (průměr 1.500 Kč) za kontakt z hovoru či e-mailu na potencionálního zájemce o naše služby (ne prodej služeb).
- Polední pauzu 60 min (možno si zkrátit na 30 min pro kratší pracovní dobu).
- Stravenky v hodnotě 80 Kč (možno uplatnit v již zmíněné jídelně).
- Nárazově Flexi passy za dobrý výkon.
- 2 min chůze od MHD zastávky Šafránková (BUS 174/184/902) bezprostředně navazující na metro Nové Butovice, nebo Motol.
Těšíme se na setkání s Vámi.
- Místo v příjemném open-office.
- Volné víkendy a svátky, kdy Vám chceme dát prostor pro Vaše rodiny, přátele a koníčky.
- Vlastní kuchyňku s nabídkou čajů, kávy, mléka.. Vybavenou mikrovlnkou a rychlovarnými konvicemi.
- Každý týden nášup vitamínů v podobě čerstvého ovoce či zeleniny.
- Možnost stravování v jídelně, která je přímo v budově.
- Průměrný plat na této pozici je 17.800 Kč hrubého. NÁŠ PRŮMĚR je 23.500 Kč, dle Vašeho výkonu si můžete odnést i více.
- Náš plat: jistá MZDA 18.000 Kč + PRÉMIE dle odvedené práce (max. 8.0000 Kč) + BONUS neomezen (průměr 1.500 Kč) za kontakt z hovoru či e-mailu na potencionálního zájemce o naše služby (ne prodej služeb).
- Polední pauzu 60 min (možno si zkrátit na 30 min pro kratší pracovní dobu).
- Stravenky v hodnotě 80 Kč (možno uplatnit v již zmíněné jídelně).
- Nárazově Flexi passy za dobrý výkon.
- 2 min chůze od MHD zastávky Šafránková (BUS 174/184/902) bezprostředně navazující na metro Nové Butovice, nebo Motol.
Těšíme se na setkání s Vámi.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) nebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká úspěšná společnost, která je předním lídrem v oblasti poptávek na českém trhu? Měsíčně zprostředkujeme více než 12 tis. poptávek a zakázek v souhrnné hodnotě převyšující 6 mld.Kč. Již více než 15 let vyvíjíme služby zaměřené na B2B sektor v České a Slovenské republice. Mezi naše hlavní projekty patří služby ePoptavka.cz a AAApoptavka.cz. Zaměstnáváme přes 90 lidí v Praze a Českých Budějovicích.
ID: 3283799
Termin der Veröffentlichung: 11.1.2018
2018-01-11
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Specialista back office Gesellschaft: B2M.CZ s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 26 000 Kč