Reagieren Sie ohne Lebenslauf
Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Hledáme kolegu do finančního sektoru pro naše klienty - nástup ihned, HPP
Bernstein Bank GmbH
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 55 000 Kč/měsícprémie, bonusy
30 000 - 55 000 Kč/měsícprémie, bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- kontakt klienta po jeho vlastní registraci na webu firmy
- občasná osobní jednání s klienty v sídle firmy
- týmová spolupráce se zkušenými kolegy
- administrativní činnost -telefonická a e-mailová komunikace se zájemci o naše služby , support, reporting
- kontakt klienta po jeho vlastní registraci na webu firmy
- občasná osobní jednání s klienty v sídle firmy
- týmová spolupráce se zkušenými kolegy
- administrativní činnost -telefonická a e-mailová komunikace se zájemci o naše služby , support, reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout?
-zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
- různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 30–55 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání – zdarma
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry – dle svých schopností a pracovitosti
-zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
- různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 30–55 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání – zdarma
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry – dle svých schopností a pracovitosti
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu, prostřednictvím odpovědního formuláře. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Profil firmy:
Naším klientem je významná zprostředkovatelská společnost, jedna z předních ve střední Evropě.
Jak si Vás představujeme?
máte aktivní zkušenost s komunikací se zákazníky
nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
dokážete aktivně řešit požadavky klientů
nedělá vám problém pracovat na více projektech současně
Hledáme aktivní, samostatné a pracovité kandidáty s aktivním zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, a s možností z toho vyplývajících nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Kromě velmi důkladného zaškolení klient nabízí také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- min. uživatelskou znalost práce na PC
Naším klientem je významná zprostředkovatelská společnost, jedna z předních ve střední Evropě.
Jak si Vás představujeme?
máte aktivní zkušenost s komunikací se zákazníky
nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
dokážete aktivně řešit požadavky klientů
nedělá vám problém pracovat na více projektech současně
Hledáme aktivní, samostatné a pracovité kandidáty s aktivním zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, a s možností z toho vyplývajících nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Kromě velmi důkladného zaškolení klient nabízí také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- min. uživatelskou znalost práce na PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme finanční společnost, která se zabývá online marketingem a investičními službami skrz naší platformy.
ID: 3926339
Termin der Veröffentlichung: 19.6.2020
2020-06-19
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Dealer/Trader, Telefonní operátor Gesellschaft: Bernstein Bank GmbH
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc