Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Residence receptionist (Praha 1)
Bohemia Apartments s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 16, 110 00 Nové Město, Česko
Vodičkova 16, 110 00 Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.10.2018
01.10.2018
Mzdové podmínky (brutto)
25000
25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Práce na recepci na jedné z residencí společnosti. Přímý kontakt se zákazníky a poskytování recepčních služeb všem nájemníkům budovy.
Za recepci rezidence:
Obsluha domovního telefonu a komunikační a informační servis pro všechny v objektu
Vedení knihy návštěv a evidence krátkodobého parkování
Obsluha vstupních vrat a vjezdového sloupu
Obsluha parkovacích zakladačů ve dvorním traktu Budovy
Kontrola EPS a evidence Požární knihy
Vizuální kontrola CCTV (Obsluha kamerového systému)
Evidence předaných klíčů a vstupních karet. Uložení generální karty a klíče v trezoru.
EZS (Obsluha zabezpečovacího systému) budovy – zodpovědnost každého nájemce
Kniha evidující přebírání Pošty (každý pracovní den)
Evidence Knihy závad a poruch výtahu
Za společnost:
Zajištění denního provozu
Zpracovávání rezervací
Každodenní komunikace s hosty před příjezdem do apartmánů
Plánování a řízení firemního provozu
Dohledu na připravenost apartmánů před příjezdem hostů a po odjezdech (úklid, technický stav)
Organizování úklidů, příjezdů a vítání hostů v apartmánech
Čekání na hosty před příjezdem do apartmánu.
Vítání hostů v apartmánech, předvedení apartmánu, poskytnutí základních informací o používání vybavení apartmánů
Zapisování hostů do ubytovacích knih a další úkony spojené s ubytováním hostů.
Zpracování hlášení o pobytu cizinců na cizineckou policii.
Poskytování základních informací o kultuře, památkách, restauracích a obchodech v okolí.
Poskytování zákaznického servisu během pobytu hostů v apartmánech (zajišťování taxi, úklid pro hosty, zodpovídání dotazů, atd.)
Pomoc při zpracování pravidelných měsíčních výkazů o stavu apartmánů, přijatých a vydaných platbách, počtu úklidů a počtu odpracovaných hodin dodavatelů a zaměstnanců pro účetnictví.
Přijímání a vrácení hotovosti, a evidence hotovosti
Přijímání a vrácení před-autorizací a prodeje přes terminál, a následná evidence
Pravidelný reporting a komunikace s manageme
Za recepci rezidence:
Obsluha domovního telefonu a komunikační a informační servis pro všechny v objektu
Vedení knihy návštěv a evidence krátkodobého parkování
Obsluha vstupních vrat a vjezdového sloupu
Obsluha parkovacích zakladačů ve dvorním traktu Budovy
Kontrola EPS a evidence Požární knihy
Vizuální kontrola CCTV (Obsluha kamerového systému)
Evidence předaných klíčů a vstupních karet. Uložení generální karty a klíče v trezoru.
EZS (Obsluha zabezpečovacího systému) budovy – zodpovědnost každého nájemce
Kniha evidující přebírání Pošty (každý pracovní den)
Evidence Knihy závad a poruch výtahu
Za společnost:
Zajištění denního provozu
Zpracovávání rezervací
Každodenní komunikace s hosty před příjezdem do apartmánů
Plánování a řízení firemního provozu
Dohledu na připravenost apartmánů před příjezdem hostů a po odjezdech (úklid, technický stav)
Organizování úklidů, příjezdů a vítání hostů v apartmánech
Čekání na hosty před příjezdem do apartmánu.
Vítání hostů v apartmánech, předvedení apartmánu, poskytnutí základních informací o používání vybavení apartmánů
Zapisování hostů do ubytovacích knih a další úkony spojené s ubytováním hostů.
Zpracování hlášení o pobytu cizinců na cizineckou policii.
Poskytování základních informací o kultuře, památkách, restauracích a obchodech v okolí.
Poskytování zákaznického servisu během pobytu hostů v apartmánech (zajišťování taxi, úklid pro hosty, zodpovídání dotazů, atd.)
Pomoc při zpracování pravidelných měsíčních výkazů o stavu apartmánů, přijatých a vydaných platbách, počtu úklidů a počtu odpracovaných hodin dodavatelů a zaměstnanců pro účetnictví.
Přijímání a vrácení hotovosti, a evidence hotovosti
Přijímání a vrácení před-autorizací a prodeje přes terminál, a následná evidence
Pravidelný reporting a komunikace s manageme
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zajímavou práci se zahraniční klientelou
- možnost seberealizace a růstu
- jedinečnou příležitost rozvíjet své dovednosti v práci s lidmi
- možnost vedení samostatných projektů
- mobilní telefon
- pravidelné výkonostní odměny
- příplatky za práci o svátcích a o víkendech
- flexibilní pracovní doba podle kandidátových schopností
- nástup ihned
- možnost seberealizace a růstu
- jedinečnou příležitost rozvíjet své dovednosti v práci s lidmi
- možnost vedení samostatných projektů
- mobilní telefon
- pravidelné výkonostní odměny
- příplatky za práci o svátcích a o víkendech
- flexibilní pracovní doba podle kandidátových schopností
- nástup ihned
Informace o náboru
Kontaktní osoba: Markéta Hrdá
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Hotelnictvi
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- dokončené vzdělání (VŠ,SŠ)
- práce od pondělí do neděle
- AJ slovem i písmem podmínkou (90% KOMUNIKACE PROBÍHÁ V AJ), ostatní jazyky výhodou
- zkušenost s používáním rezervačních systémů a platforem
- znalost a aktivní používání mobilních aplikací
- znalost Microsoft Excel, Google sheets
- znalosti software řízení projektů výhodou (Smartsheet)
- zkušenosti s jednáním s klienty
- pozitivní osobnost s nadprůměrnými organizačními schopnostmi
- chuť učit se novým věcem
- komunikační dovednosti
- zákaznicky orientovaný přístup
- reprezentativní vystupování
- pečlivost a smysl pro detail
- spolehlivost a schopnost zvládat stresové situace
- zodpovědnost a samostatnost
- práce od pondělí do neděle
- AJ slovem i písmem podmínkou (90% KOMUNIKACE PROBÍHÁ V AJ), ostatní jazyky výhodou
- zkušenost s používáním rezervačních systémů a platforem
- znalost a aktivní používání mobilních aplikací
- znalost Microsoft Excel, Google sheets
- znalosti software řízení projektů výhodou (Smartsheet)
- zkušenosti s jednáním s klienty
- pozitivní osobnost s nadprůměrnými organizačními schopnostmi
- chuť učit se novým věcem
- komunikační dovednosti
- zákaznicky orientovaný přístup
- reprezentativní vystupování
- pečlivost a smysl pro detail
- spolehlivost a schopnost zvládat stresové situace
- zodpovědnost a samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Bohemia Apartments je společnost poskytující ubytovací služby v soukromých, kompletně vybavených apartmánech v několika residencích v centru Prahy.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 3322252
Termin der Veröffentlichung: 21.8.2018
2018-08-21
Lokalität: Vodičkova 16, 110 00 Nové Město, Česko Arbeitsstelle: Recepční Gesellschaft: Bohemia Apartments s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25000