Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického servisu
ČD - Telematika a.s.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaší pracovní náplní bude:
- zpracování přijatých administrativních požadavků interních zákazníků
- telefonický kontakt s interními zákazníky při vyřizování zadaných požadavků
- poskytování informací o parametrech, cenách a o způsobu využití služeb
- zaznamenávání výsledků kontaktu s interním zákazníkem do systému
- přijímání reklamací a zajišťování jejich vyřízení
- spolupráce na řešení zákaznických požadavků s ostatními odděleními společnosti a externími dodavateli
Jako vhodný uchazeč byste měl/a mít:
- velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti
- ochotu učit se novým věcem a přijímat změny
- přizpůsobivost směnám (provozní doba oddělení podpory interních zákazníků je v pracovní dny 7,00 – 19,00 hod. )
- ukončené SŠ vzdělání
Jako náš nový kolega získáte:
- jistotu dlouhodobého uplatnění a férového jednání - 70% našich kolegů u nás pracuje více než 10 let
- work life balance pro nás není jen blábol: 7 z 10 našich zaměstnanců potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
- vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
- širokou nabídku benefitů v rámci benefitní cafeterie – (stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu, příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně)
- 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod
ČD - Telematika je dobrým zaměstnavatelem, 40% našich nováčků k nám přichází pracovat na základě doporučení stávajících zaměstnanců. Ozvěte se nám!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ČD - Telematika a.s. je významným poskytovatelem velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatelem služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Portfolio svých činností doplňuje službami s přidanou hodnotou zahrnujícími servis kontaktního centra, systémovou integraci, diagnostiku a analýzu dat nebo kybernetickou bezpečnost. Od svého založení v roce 1994 si za dobu více než 20 let působení na českém ICT trhu, vybudovala pozici jednoho z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb. ČD - Telematika je stabilní společností s více než 500 zaměstnanci, na jejichž schopnostech a kvalifikaci staví své úspěchy.
ID: 3677370
Termin der Veröffentlichung: 24.5.2019
2019-05-24
Lokalität: Plzeň - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: ČD - Telematika a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.