Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Zákaznický servis s maďarštinou
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
25.000 - 30.000 Kč
25.000 - 30.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Vyřizování přijatých objednávek a faktur
- Kontrola správně zadaných údajů v systému
- Vytváření a udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky a partnery
- Zabezpečení dokumentace a její správnost
- Denní komunikace s týmem CSO, přepravními dopravci a manažery
- Monitoring selhání služeb a následné řešení
- Včasné zpracování požadavků zákazníků
- Práce na speciálních projektech
- Příprava školení a specifických programů kvality pro zákazníky
- Plnění zodpovědnosti dle pokynů
- Kontrola správně zadaných údajů v systému
- Vytváření a udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky a partnery
- Zabezpečení dokumentace a její správnost
- Denní komunikace s týmem CSO, přepravními dopravci a manažery
- Monitoring selhání služeb a následné řešení
- Včasné zpracování požadavků zákazníků
- Práce na speciálních projektech
- Příprava školení a specifických programů kvality pro zákazníky
- Plnění zodpovědnosti dle pokynů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práce v dynamickém prostředí
- Stabilní prostředí prestižní mezinárodní společnosti
- Práce v příjemném kolektivu
- Firemní systém benefitů
- Stravenky, penzijní připojištění aj.
- Stabilní prostředí prestižní mezinárodní společnosti
- Práce v příjemném kolektivu
- Firemní systém benefitů
- Stravenky, penzijní připojištění aj.
Informace o náboru
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis na email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Jedna z největších světových poskytovatelů spedičních a logistických služeb hledá vhodné uchazeče na danou pozici: Zákaznický servis s maďarštinou a angličtinou.
Jedna z největších světových poskytovatelů spedičních a logistických služeb hledá vhodné uchazeče na danou pozici: Zákaznický servis s maďarštinou a angličtinou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-SŠ/ VŠ logistika/spedice - výhodou
- Zkušenosti se zákaznickým servisem a řízením provozu (logistika/spedice - výhodou)
- Komunikativní znalost angličtiny - výhodou
- Plynulá komunikace v maďarštině
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- PC pokročilá úroveň
- Ochota učit se
- Zkušenosti se zákaznickým servisem a řízením provozu (logistika/spedice - výhodou)
- Komunikativní znalost angličtiny - výhodou
- Plynulá komunikace v maďarštině
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- PC pokročilá úroveň
- Ochota učit se
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3047322
Termin der Veröffentlichung: 5.5.2017
2017-05-05
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: CentralWork s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25.000 - 30.000 Kč