Можливість для людей з України
Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník/ Asistent koordinátora zakázek – BRNO
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 23 000 Kč/měsíc
Od 23 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zajištění veškeré administrativy spojené s nástupem nových pracovníků
- příprava pracovních smluv a dodatků ke smlouvám
- komunikace s novými pracovníky v českém a v ukrajinském jazyce
- zajištění odvozu nových pracovníků ke klientovi
- asistence koordinátorovi zakázek
- příprava pracovních smluv a dodatků ke smlouvám
- komunikace s novými pracovníky v českém a v ukrajinském jazyce
- zajištění odvozu nových pracovníků ke klientovi
- asistence koordinátorovi zakázek
Zaměstnanecké výhody, benefity
- dlouhodobý pracovní poměr
- příjemné pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- stravenkový paušál a další firemní benefity
- firemní auto, mobil i notebook k dispozici
- kvalitní zaškolení, firemní akce
- nástup možný ihned nebo dohodou
- příjemné pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- stravenkový paušál a další firemní benefity
- firemní auto, mobil i notebook k dispozici
- kvalitní zaškolení, firemní akce
- nástup možný ihned nebo dohodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Jsme personální společnost působící přes 15 let na slovenském a českém trhu a poskytujeme služby zejména logistickým a výrobním společnostem. Vzhledem k dalšímu růstu naší firmy hledáme na pobočku do Brna nového kolegu s proaktivním a zodpovědným přístupem. Práce vhodná pro ukrajinsky hovořící kandidáty s dobrou znalostí češtiny.
Jsme personální společnost působící přes 15 let na slovenském a českém trhu a poskytujeme služby zejména logistickým a výrobním společnostem. Vzhledem k dalšímu růstu naší firmy hledáme na pobočku do Brna nového kolegu s proaktivním a zodpovědným přístupem. Práce vhodná pro ukrajinsky hovořící kandidáty s dobrou znalostí češtiny.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ukrajinský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici v administrativě podmínkou
- ukrajinský jazyk – rodilý mluvčí nebo na úrovni rodilého mluvčího
- český jazyk – dobrá znalost (schopnost komunikovat s kolegy a klienty)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- praxe v personální agentuře výhodou
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- organizační a komunikační schopnosti
- zkušenosti na obdobné pozici v administrativě podmínkou
- ukrajinský jazyk – rodilý mluvčí nebo na úrovni rodilého mluvčího
- český jazyk – dobrá znalost (schopnost komunikovat s kolegy a klienty)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- praxe v personální agentuře výhodou
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- organizační a komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 4541542
Termin der Veröffentlichung: 20.3.2023
2023-03-20
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Koordinátor, Office manager, Telefonní operátor Gesellschaft: CentralWork s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 23 000 Kč/měsíc