Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Klientský pracovník/-ce - Hradec Králové/Náchod
Československá obchodní banka, a. s.
Místo práce
Nerudova 18/39, Pražské Předměstí, Hradec Králové, Česko
Nerudova 18/39, Pražské Předměstí, Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
U nás v ČSOB se staráme o to, aby každý klient s naší pomocí prožíval bezstarostně svůj příběh a je nám ctí být jeho součástí.
Pracovní smlouvu máte a co dál?
Budete junior, na začátku tomu také přizpůsobíme Vaše pracovní dny v prvních třech měsících:
* Školit se budete na hard i soft znalosti
* Absolvujete mini-stáže ve všech útvarech Klientského centra
* Vyzkoušíte si příchozí i odchozí telefonickou komunikaci s klienty
3 měsíce jsou za Vámi a co teď?
Máte za sebou mini-stáže, tak je na čase, abyste se rozhodl/-a, v jakém útvaru to pro Vás bude „to pravý vořechový“ :
* Servisní útvar – čekají Vás příchozí hovory
* Obchodní – voláte a komunikujete výhradně s klienty naší banky
* Helpdesk – klient například ztratí kartu nebo má jiný problém a volá o pomoc. Na Vás je, abyste mu s tím pomohl/-a
* Chceme, abyste se cítil/-a komfortně, tudíž stále budete mít podporu v šéfce nebo šéfovi, ostatní kolegové taky pomáhají a v neposlední řadě Vám budou k dispozici interní lektoři
* Kompletní zaškolení máte po šesti měsících za sebou
Pracovní smlouvu máte a co dál?
Budete junior, na začátku tomu také přizpůsobíme Vaše pracovní dny v prvních třech měsících:
* Školit se budete na hard i soft znalosti
* Absolvujete mini-stáže ve všech útvarech Klientského centra
* Vyzkoušíte si příchozí i odchozí telefonickou komunikaci s klienty
3 měsíce jsou za Vámi a co teď?
Máte za sebou mini-stáže, tak je na čase, abyste se rozhodl/-a, v jakém útvaru to pro Vás bude „to pravý vořechový“ :
* Servisní útvar – čekají Vás příchozí hovory
* Obchodní – voláte a komunikujete výhradně s klienty naší banky
* Helpdesk – klient například ztratí kartu nebo má jiný problém a volá o pomoc. Na Vás je, abyste mu s tím pomohl/-a
* Chceme, abyste se cítil/-a komfortně, tudíž stále budete mít podporu v šéfce nebo šéfovi, ostatní kolegové taky pomáhají a v neposlední řadě Vám budou k dispozici interní lektoři
* Kompletní zaškolení máte po šesti měsících za sebou
Zaměstnanecké výhody, benefity
Pochopitelně za práci je odměna. Máme to takhle:
* Fixní výplata: Každý měsíc to máte na účtu, děj se co děj /solidní jistota v takové výši, abyste si mohli v klidu žít i po zaplacení nájmu a takových těch běžných věcí/
* Bonusová složka: Dosti zajímavá částka, když se podaří zajásat nad splněným plánem
* Cafeterie: Je parádní si díky tomuhle systému kupovat knížky, zájezdy, wellness pobyty, vitamíny a tak dál
* E-stravenka: každý měsíc Vám na ni nahrajeme částku podle počtu odpracovaných dní
* Paušál a telefon: Mobil zadarmo, paušál za hubičku
* Oddech: Víme, že práce je náročná a je třeba to kompenzovat tím, že 25 dnů v roce máte dovču a když je Vám tak nějak zle, máte 5 dní sick day za rok
* Výhodnější bankovní produkty, příspěvek na životko i penzijko a spoustu dalšího
* Fixní výplata: Každý měsíc to máte na účtu, děj se co děj /solidní jistota v takové výši, abyste si mohli v klidu žít i po zaplacení nájmu a takových těch běžných věcí/
* Bonusová složka: Dosti zajímavá částka, když se podaří zajásat nad splněným plánem
* Cafeterie: Je parádní si díky tomuhle systému kupovat knížky, zájezdy, wellness pobyty, vitamíny a tak dál
* E-stravenka: každý měsíc Vám na ni nahrajeme částku podle počtu odpracovaných dní
* Paušál a telefon: Mobil zadarmo, paušál za hubičku
* Oddech: Víme, že práce je náročná a je třeba to kompenzovat tím, že 25 dnů v roce máte dovču a když je Vám tak nějak zle, máte 5 dní sick day za rok
* Výhodnější bankovní produkty, příspěvek na životko i penzijko a spoustu dalšího
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Přes něco vlak prostě nejede a zbytek je na Vás. Jestli jste došli až sem, tak to CV pošlete, abychom se mohli potkat na pohovoru. Abychom se potkali, tak:
* Na střední to vyšlo a maturitu máte
* Nezlobil jste v rámci zákona a máte čistý rejstřík
* Nejste v insolvenci
* Na střední to vyšlo a maturitu máte
* Nezlobil jste v rámci zákona a máte čistý rejstřík
* Nejste v insolvenci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ČSOB patří mezi nejlepší zaměstnavatele na trhu. Jsme moderní společnost s přátelskou firemní kulturou, nadstandardními benefity i pracovním prostředím. Ceníme si profesionality a lidského přístupu. Profesionálové u nás mají prostor růst a rozšiřovat si dosavadní znalosti. V ČSOB můžete začít i od nuly a získat své první zkušenosti v oblasti bankovnictví.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3749594
Termin der Veröffentlichung: 28.8.2019
2019-08-28
Lokalität: Hradec Králové Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Úvěrový specialista Gesellschaft: Československá obchodní banka, a. s.