Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Brigáda ve finanční společnosti - zpracování úvěrových žádostí
Cofidis, s.r.o.
Místo práce
Bucharova, Praha 13-Stodůlky, Česko
Bucharova, Praha 13-Stodůlky, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
Od 120 Kč/hod.
Od 120 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do našeho týmu a skvěle sehraného kolektivu hledáme spolehlivého, flexibilního a zodpovědného kolegu/yni na dlouhodobou spolupráci na brigádní pozici Poradce akceptační linie. Tvojí hlavní náplní práce bude zpracovávání partnerských žádostí o úvěr.
Počet odpracovaných hodin během týdne záleží na Tvých časových možnostech a plánování směn je na základě domluvy se Supervizorem. Hledáme brigádníka, který bude moci docházet na odpolední (16:00 - 20:00hod) a na víkendové směny ve vybrané dny v týdnu. Pozice je vhodná zejména pro studenty nebo pro ty, kteří si hledají další práci ke zkrácenému úvazku.
NÁPLŇ PRÁCE:
* Vyhodnocování přijatých žádostí o poskytnutí spotřebitelského úvěru
* Editace a úprava dat od našich klientů/partnerů
* Práce s interním systémem a administrativa s tím spojená
* Telefonická komunikace s našimi partnery a klienty
Co neumíš, rádi Tě naučíme. Stačí nám, když budeš schopný/á týmové spolupráce, svoji práci si budeš umět dobře zorganizovat a bude na tebe spolehnutí.
Počet odpracovaných hodin během týdne záleží na Tvých časových možnostech a plánování směn je na základě domluvy se Supervizorem. Hledáme brigádníka, který bude moci docházet na odpolední (16:00 - 20:00hod) a na víkendové směny ve vybrané dny v týdnu. Pozice je vhodná zejména pro studenty nebo pro ty, kteří si hledají další práci ke zkrácenému úvazku.
NÁPLŇ PRÁCE:
* Vyhodnocování přijatých žádostí o poskytnutí spotřebitelského úvěru
* Editace a úprava dat od našich klientů/partnerů
* Práce s interním systémem a administrativa s tím spojená
* Telefonická komunikace s našimi partnery a klienty
Co neumíš, rádi Tě naučíme. Stačí nám, když budeš schopný/á týmové spolupráce, svoji práci si budeš umět dobře zorganizovat a bude na tebe spolehnutí.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Odpovídající finanční ohodnocení 120 Kč/hodina + zajímavé nadstandardní měsíční bonusy (dle Tvé výkonnosti)
* Příjemnou atmosféru v profesionálním a přátelském pracovním prostředí
* Zázemí silné nadnárodní společnosti
* Možnosti získání pracovní zkušenosti a dlouhodobé spolupráce
* Podporu Tvého profesního růstu a možnost seberealizace
* Příjemnou atmosféru v profesionálním a přátelském pracovním prostředí
* Zázemí silné nadnárodní společnosti
* Možnosti získání pracovní zkušenosti a dlouhodobé spolupráce
* Podporu Tvého profesního růstu a možnost seberealizace
Informace o náboru
* Místo výkonu práce: Bucharova 6 - Praha 5, přímo u stanice metra B - Nové Butovice
* Dohoda o provedení práce na 300h do vyčerpání a při oboustranné spokojenosti se spolupráce prodlužuje na základě Dohody o provedení činnosti (20h/týdně)
* Nástup: ihned, dohodou
* Dohoda o provedení práce na 300h do vyčerpání a při oboustranné spokojenosti se spolupráce prodlužuje na základě Dohody o provedení činnosti (20h/týdně)
* Nástup: ihned, dohodou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání s maturitou
* Samostatnost, pečlivost, smysl pro detail a odpovědnost za odvedenou práci
* Pozitivní přístup a schopnost týmové spolupráce
* Dobrá uživatelská znalost PC (zejména Microsoft Word, Excel)
* Časová flexibilita
* Samostatnost, pečlivost, smysl pro detail a odpovědnost za odvedenou práci
* Pozitivní přístup a schopnost týmové spolupráce
* Dobrá uživatelská znalost PC (zejména Microsoft Word, Excel)
* Časová flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3853545
Termin der Veröffentlichung: 3.3.2020
2020-03-03
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office, Úvěrový specialista Gesellschaft: Cofidis, s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 120 Kč/hod.