Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Hledáme nové kolegy Vodafone – zákaznická péče
Conectart a.s.
Místo práce
Sladkovského, Kolín, Česko
Sladkovského, Kolín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
18 000 Kč/měsíc
18 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak bude vypadat Tvoje práce?
• budeš odbavovat příchozí hovory Vodafone klientů, kterým budeš pomáhat s jejich požadavky, vyřešíš jejich přání a pomůžeš vylepšit jejich stávající služby
• budeš pracovat v interních systémech a naučíš se spoustu nových informací
• do veškeré problematiky Tě zaškolí trenér na propracovaném vstupním školení
• budeš spolupracovat v týmu se skvělými kolegy a nadřízenými, na které se můžeš kdykoliv obrátit, se kterými budete sdílet pracovní úspěchy a budete si vzájemně oporou
Co od Tebe očekáváme?
• chuť a schopnost komunikovat se zákazníky
• cílevědomost a motivaci učit se novým věcem a stále se zdokonalovat
• pozitivní a zodpovědný přístup k práci
• znalost práce na PC
• výhoda (ne však podmínka) pro Tebe bude, pokud máš nějakou praxi z call centra
• budeš odbavovat příchozí hovory Vodafone klientů, kterým budeš pomáhat s jejich požadavky, vyřešíš jejich přání a pomůžeš vylepšit jejich stávající služby
• budeš pracovat v interních systémech a naučíš se spoustu nových informací
• do veškeré problematiky Tě zaškolí trenér na propracovaném vstupním školení
• budeš spolupracovat v týmu se skvělými kolegy a nadřízenými, na které se můžeš kdykoliv obrátit, se kterými budete sdílet pracovní úspěchy a budete si vzájemně oporou
Co od Tebe očekáváme?
• chuť a schopnost komunikovat se zákazníky
• cílevědomost a motivaci učit se novým věcem a stále se zdokonalovat
• pozitivní a zodpovědný přístup k práci
• znalost práce na PC
• výhoda (ne však podmínka) pro Tebe bude, pokud máš nějakou praxi z call centra
Zaměstnanecké výhody, benefity
Čím Tě odměníme?
• fixní měsíční mzdou
• odměnou za docházku
• nadstandardním bonusovým systémem bez limitu
• motivačními soutěžemi
• finanční odměnou za doporučení nového člena týmu až 12.000Kč
• příležitostí pro kariérní rozvoj
• stravenkovým paušálem 75Kč čistého za každý odpracovaný den - přímo u nás v budově máme skvělou jídelnu
• 5 týdny dovolené, aby jsi mohl načerpat nové síly
• zaměstnaneckým tarifem s neomezenými daty, voláním i SMS za necelých 100 Kč
• příspěvkem 4000,- na mobilní telefon dle vlastního výběru
• firemními akcemi a přátelským kolektivem
• příjemným a moderně vybaveným pracovištěm
Call centrum máme v Kolíně, pěšky 3 minuty od vlakového i autobusového nádraží
• po zapracování možnost občasné práce na Home Office
• fixní měsíční mzdou
• odměnou za docházku
• nadstandardním bonusovým systémem bez limitu
• motivačními soutěžemi
• finanční odměnou za doporučení nového člena týmu až 12.000Kč
• příležitostí pro kariérní rozvoj
• stravenkovým paušálem 75Kč čistého za každý odpracovaný den - přímo u nás v budově máme skvělou jídelnu
• 5 týdny dovolené, aby jsi mohl načerpat nové síly
• zaměstnaneckým tarifem s neomezenými daty, voláním i SMS za necelých 100 Kč
• příspěvkem 4000,- na mobilní telefon dle vlastního výběru
• firemními akcemi a přátelským kolektivem
• příjemným a moderně vybaveným pracovištěm
Call centrum máme v Kolíně, pěšky 3 minuty od vlakového i autobusového nádraží
• po zapracování možnost občasné práce na Home Office
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3760059
Termin der Veröffentlichung: 23.4.2021
2021-04-23
Lokalität: Kolín Arbeitsstelle: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: Conectart a.s.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 18 000 Kč/měsíc