Reagieren Sie ohne Lebenslauf

Specialista zákaznické linky Innogy. Nástupní mzda 23.900Kč.

Conectart a.s.

Místo práce
Mečová, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23 900 - 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Startujeme zákaznickou linku Innogy v Brně! Buď v týmu našich expertů zákaznického servisu a získej nejcennější zkušenost v oblasti komunikace.

* Příjem hovorů stávajících zákazníků
* Práce s celým portfoliem služeb
* Práce v interních systémech
* Administrativa spojená se změnou služeb
* Emailová komunikace

Jak se vše naučíš?
Můžeš se těšit na profesionální školení, kde se naučíš vše pro to, aby jsi byl připraven být hrdinou pro každého zákazníka, co zavolá. Ale nepanikař. I když je informací hodně, na lince ti hodí záchranné lano některý z našich šikovných a milých teamleaderů, kteří ti v začátcích maximálně pomůžou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Fixní složka mzdy 20.000Kč + docházkový bonus 3.900Kč + provize bez dle tvé výkonnosti bez vrchní hranice, takže si odnes kolik chceš
* 25 dní dovolené
* HPP ihned ze startu spolupráce
* Příplatek za víkendy 50Kč/hod.
* Pracuješ na nejprestižnější zákaznické lince co je, takže zkušenost k nezaplacení. Naučíš se jak jak pečovat, tak prodávat, orientovat se v systémech a to se ti v životě nikdy neztratí
* Stravenkový paušál 75 Kč - dalších cca 1500 Kč do mzdy!
* Multisport kartu, kterou využiješ všude v ČR a nejen na pohyb! 1. měsíc zdarma!
* Cafeterie
* Firemní tarif za hubičku
* Pitný režim v celém areálu. Kafe, čaj, čokoláda zdarma!
* Slevy kam se podíváš! Shell, Samsung, MND aj.
* Klimatizované prostředí a místo výkonu práce v centru Brna u Zelňáku.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Maximální časovou flexibilitu a spolehlivost. Směny PO-NE, 8-20 hod (docházíš na úseky svých 8hod. směn v průběhu dne). Po zaučení pracuješ o víkendu 2x do měsíce, během zaškolování jsou jen ranní směny PO-PÁ.

Zákaznická linka je to nejprestižnější v tomto oboru a proto je třeba dodržovat docházku a chodit do práce včas. Zákazníci totiž volají, i když v práci chybíš.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.

Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.

Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4154923  Termin der Veröffentlichung: 3.9.2021  Untergrenze des Gehalts (brutto): 23 900 Kč/měsíc