Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Jr/Sr Service Desk Analysts with French or English
CPL Jobs s.r.o.
Místo práce
Masarykova 26, Brno-střed-Brno-město, Česko
Masarykova 26, Brno-střed-Brno-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.10.2018
01.10.2018
Mzdové podmínky (brutto)
28000 - 35000
28000 - 35000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Would you like to go for a perspective and stable job in international company oriented towards your professional growth?
Do you have work experience in IT and would you like to use your English or French daily?
Then this is an opportunity for you!
We are looking for junior/senior IT Service Desk Analysts who would qualify for position of team member for small French team or English team.
You will be dealing with:
- Managing the Service Desk queue in a professional and consistent manner that ensures user incidents, requests and queries are dealt with efficiently
- Maintaining a high level of customer awareness and focus by communicating regularly with other Service Desk team members and IT teams
- Escalating incidents and / or requests to the Service Desk Team Leader or Country Operations Manager when required
Minimum Qualifications:
- Customer focused and service oriented
- General IT knowledge OR interest to learn IT technologies and processes
- Very good language skills in French (C1) or English (C1), both advantageous
- Experience in a similar position is an advantage
Do you have work experience in IT and would you like to use your English or French daily?
Then this is an opportunity for you!
We are looking for junior/senior IT Service Desk Analysts who would qualify for position of team member for small French team or English team.
You will be dealing with:
- Managing the Service Desk queue in a professional and consistent manner that ensures user incidents, requests and queries are dealt with efficiently
- Maintaining a high level of customer awareness and focus by communicating regularly with other Service Desk team members and IT teams
- Escalating incidents and / or requests to the Service Desk Team Leader or Country Operations Manager when required
Minimum Qualifications:
- Customer focused and service oriented
- General IT knowledge OR interest to learn IT technologies and processes
- Very good language skills in French (C1) or English (C1), both advantageous
- Experience in a similar position is an advantage
Zaměstnanecké výhody, benefity
You can enjoy:
- Competitive salary and regular performance bonuses
- Intensive initial IT trainings and following technical and soft skills trainings
- 5 weeks of vacation
- Meal vouchers, multisport card, language courses
- Mobile phone with company tariff
- Regular team breakfasts, team buildings and social events
PLEASE, TAKE INTO CONSIDERATION THAT WE ARE ONLY ABLE TO PROCESS EU CANDIDATES.
- Competitive salary and regular performance bonuses
- Intensive initial IT trainings and following technical and soft skills trainings
- 5 weeks of vacation
- Meal vouchers, multisport card, language courses
- Mobile phone with company tariff
- Regular team breakfasts, team buildings and social events
PLEASE, TAKE INTO CONSIDERATION THAT WE ARE ONLY ABLE TO PROCESS EU CANDIDATES.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
International IT company providing technical support to internal employees.
International IT company providing technical support to internal employees.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nabídka služeb personální agentury se zaměřením na obsazování volných pozic ve středním a vyšším managementu a pozic specialistů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3483153
Termin der Veröffentlichung: 3.9.2018
2018-09-03
Lokalität: Masarykova 26, Brno-střed-Brno-město, Česko Arbeitsstelle: Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: CPL Jobs s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 28000 - 35000