Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Logistický specialista
CPL Jobs s.r.o.
Místo práce
Praha-západ, Česko
Praha-západ, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás administrativní úkoly i komunikace se zákazníky?
Rád/a byste nasbíral/a zkušenosti v logistice?
Skvělé! Mám pro Vás perfektní příležitost, díky které se dostanete do mezinárodní společnosti, a kde budete moci pracovat pod celosvětově známými značkami!
Mezi Vašimi úkoly bude:
• Komunikovat se zákazníkem telefonicky a po e-mailu (přebírat objednávky, řešit reklamace)
• Úzce spolupracovat s logistickými partnery na dodávkách zboží
• Administrativní zpracovávat objednávky v ERP systému a v Excelu
• Správa skladových karet
• Vzájemně se podporovat a spolupracovat v rámci týmu
• Zapracování dat do účetního systému
Požadavky na pozici:
• Dobré komunikační dovednosti (po e-mailu i po telefonu)
• Komunikativní anglický jazyk (úroveň B2), pro příležitostnou komunikaci se zahraničními dodavateli
• Pro-zákaznický přístup a analytické myšlení
• Pokročilá znalost Excelu – potřeba práce s kontingenčními tabulkami
• Předchozí práce v ERP systému
• Zkušenost na obdobné pozici je preferována
Benefity pro Vás:
• 5 týdnů dovolené
• 13. plat
• Možnost práce z home office
• Stravenky
• Příspěvek na volnočasové aktivity
• Firemní počítač
• Sleva na firemní produkty
• Různá profesní školení
Tak co, zaujala Vás tato příležitost?
Rád/a byste nasbíral/a zkušenosti v logistice?
Skvělé! Mám pro Vás perfektní příležitost, díky které se dostanete do mezinárodní společnosti, a kde budete moci pracovat pod celosvětově známými značkami!
Mezi Vašimi úkoly bude:
• Komunikovat se zákazníkem telefonicky a po e-mailu (přebírat objednávky, řešit reklamace)
• Úzce spolupracovat s logistickými partnery na dodávkách zboží
• Administrativní zpracovávat objednávky v ERP systému a v Excelu
• Správa skladových karet
• Vzájemně se podporovat a spolupracovat v rámci týmu
• Zapracování dat do účetního systému
Požadavky na pozici:
• Dobré komunikační dovednosti (po e-mailu i po telefonu)
• Komunikativní anglický jazyk (úroveň B2), pro příležitostnou komunikaci se zahraničními dodavateli
• Pro-zákaznický přístup a analytické myšlení
• Pokročilá znalost Excelu – potřeba práce s kontingenčními tabulkami
• Předchozí práce v ERP systému
• Zkušenost na obdobné pozici je preferována
Benefity pro Vás:
• 5 týdnů dovolené
• 13. plat
• Možnost práce z home office
• Stravenky
• Příspěvek na volnočasové aktivity
• Firemní počítač
• Sleva na firemní produkty
• Různá profesní školení
Tak co, zaujala Vás tato příležitost?
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Informace o společnosti Vám ráda upřesním na pohovoru :)
Informace o společnosti Vám ráda upřesním na pohovoru :)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nabídka služeb personální agentury se zaměřením na obsazování volných pozic ve středním a vyšším managementu a pozic specialistů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4190327
Termin der Veröffentlichung: 25.10.2021
2021-10-25
Lokalität: Praha - západ Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Logistik Gesellschaft: CPL Jobs s.r.o.