Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office Assistant (na metru Pankrác)
Credendo - Short-Term EU Risks úvěrová pojišťovna, a.s.
Místo práce
Na Pankráci, Praha 4-Nusle, Česko
Na Pankráci, Praha 4-Nusle, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
IHNED
IHNED
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Credendo - Short-Term EU Risks úvěrová pojišťovna, a.s.
Pracovní pozice: Office Assistant
Jsme součástí Credendo group, čtvrté největší skupiny evropských úvěrových pojistitelů zastřešující společnosti specializované na různé oblasti úvěrového pojištění ve čtrnácti zemích Evropy.
Do našeho týmu Management Office v Praze 4, na metru Pankrác - hledáme kolegyni na pozici Office Assistant.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Zpracovávání došlé a odesílané firemní korespondence vč. evidence v elektronickém systému
- Elektronická evidence došlých faktur
- Skenování firemních dokumentů a jejich archivace
- Denní vyřizování došlých emailových zpráv na firemní info email, správná alokace ve firmě, odeslání příp. odpovědí
- Přijímání firemních návštěv, vyřizování firemních telefonních hovorů
- Agenda ověřování firemních dokumentů
- Agenda vzdělávání zaměstnanců
- Spolupráce při interních a externích marketingových aktivitách a akcích pro zaměstnance včetně komunikace s dodavateli
- Odpovědnost za marketingový sklad a sklad kancelářských potřeb
- Agenda BOZP, termíny kontrol BOZP na pracovišti
- Zajišťování periodických prohlídek zaměstnanců v řádných termínech pro posouzení zdravotní způsobilosti
- Komunikace se správou budovy
Jaká je naše představa?
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici
- Znalost práce s Datovou schránkou výhodou
- Dobrá znalost práce na PC – MS Outlook, Word a Excel
- Zodpovědnost, pohotovost, samostatnost, smysl pro detail, iniciativa
- Aktivní znalost anglického jazyka
Pracovní pozice: Office Assistant
Jsme součástí Credendo group, čtvrté největší skupiny evropských úvěrových pojistitelů zastřešující společnosti specializované na různé oblasti úvěrového pojištění ve čtrnácti zemích Evropy.
Do našeho týmu Management Office v Praze 4, na metru Pankrác - hledáme kolegyni na pozici Office Assistant.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Zpracovávání došlé a odesílané firemní korespondence vč. evidence v elektronickém systému
- Elektronická evidence došlých faktur
- Skenování firemních dokumentů a jejich archivace
- Denní vyřizování došlých emailových zpráv na firemní info email, správná alokace ve firmě, odeslání příp. odpovědí
- Přijímání firemních návštěv, vyřizování firemních telefonních hovorů
- Agenda ověřování firemních dokumentů
- Agenda vzdělávání zaměstnanců
- Spolupráce při interních a externích marketingových aktivitách a akcích pro zaměstnance včetně komunikace s dodavateli
- Odpovědnost za marketingový sklad a sklad kancelářských potřeb
- Agenda BOZP, termíny kontrol BOZP na pracovišti
- Zajišťování periodických prohlídek zaměstnanců v řádných termínech pro posouzení zdravotní způsobilosti
- Komunikace se správou budovy
Jaká je naše představa?
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici
- Znalost práce s Datovou schránkou výhodou
- Dobrá znalost práce na PC – MS Outlook, Word a Excel
- Zodpovědnost, pohotovost, samostatnost, smysl pro detail, iniciativa
- Aktivní znalost anglického jazyka
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme my?
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí v Praze 4 na metru Pankrác
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a flexi passy nebo 6 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky
- Příspěvky na penzijní, stavební spoření
- Možnost studovat vybraný cizí jazyk, možnosti dalšího profesního rozvoje
- Podpora volnočasových aktivit
- Profesionální a přátelský kolektiv, příležitost pracovat v mezinárodním prostředí stabilní a prosperující společnosti
Motný nástup: IHNED
Jak se přihlásit?
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis včetně motivačního dopisu.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí v Praze 4 na metru Pankrác
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a flexi passy nebo 6 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky
- Příspěvky na penzijní, stavební spoření
- Možnost studovat vybraný cizí jazyk, možnosti dalšího profesního rozvoje
- Podpora volnočasových aktivit
- Profesionální a přátelský kolektiv, příležitost pracovat v mezinárodním prostředí stabilní a prosperující společnosti
Motný nástup: IHNED
Jak se přihlásit?
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis včetně motivačního dopisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Vzdělání v oboru
administrativa, pojišťovnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
úvěrové pojištění, pojišťovnictví
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3874709
Termin der Veröffentlichung: 29.11.2021
2021-11-29
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Gesellschaft: Credendo - Short-Term EU Risks úvěrová pojišťovna, a.s.