Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Sales & Training Manažer/Manažerka pro CZ & SK
DAXEN SLOVAKIA s.r.o.
Místo práce
Veslařská 206, Brno - Jundrov, Brno - město
Veslařská 206, Brno - Jundrov, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme takového/takovou Sales & Training Manažera/Manažerku do našeho týmu, který/která připraví strategii v oblasti školení pro naši společnost a bude dohlížet na plnění této strategie, respektive vyhodnotí jednotlivé výsledky. Sales & Training Manažer/Manažerka určí jednotlivé požadavky na školení a rozvoj, které jsou potřebné k vytváření loajality vůči naší společnosti. Kromě toho mezi úlohy Sales Training Manažera/Manažerka patří také příprava a řízení všech aktivit souvisících s rozvojem obchodní činnosti (business development).
Náplň pracovní činnosti:
• Identifikace a vyhodnocení současných a budoucích požadavků v oblasti školení v rámci prodejní síti.
• Zavedení různých metod vzdělávání nejrůznějších vzdělávacích metod.
• Dohled nad rozpočtem pro školení.
• Příprava materiálů (např. katalogů, prezentací, letáků a prospektů) na podporu prodeje v místním jazyku.
• Příprava, řízení a vyhodnocování výsledků prodejních a marketingových aktivit.
• Příprava pravidelných zpráv pro globální ústředí společnosti (Global HQ), pro mezinárodního manažera marketingu (International Marketing Director) a pro výkonného ředitele pro Českou republiku (Country Manager CZ).
• Řízení, dohled, školení a konzultační činnost pro vedoucí nezávislých prodejních sítí.
Náplň pracovní činnosti:
• Identifikace a vyhodnocení současných a budoucích požadavků v oblasti školení v rámci prodejní síti.
• Zavedení různých metod vzdělávání nejrůznějších vzdělávacích metod.
• Dohled nad rozpočtem pro školení.
• Příprava materiálů (např. katalogů, prezentací, letáků a prospektů) na podporu prodeje v místním jazyku.
• Příprava, řízení a vyhodnocování výsledků prodejních a marketingových aktivit.
• Příprava pravidelných zpráv pro globální ústředí společnosti (Global HQ), pro mezinárodního manažera marketingu (International Marketing Director) a pro výkonného ředitele pro Českou republiku (Country Manager CZ).
• Řízení, dohled, školení a konzultační činnost pro vedoucí nezávislých prodejních sítí.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme:
Konkurenceschopný finanční ohodnocení.
Možnost pracovat pro mezinárodní společnost.
Multikulturní pracovní prostředí.
Flexibilní pracovní čas.
V přihlášce uveďte i vaše požadavky ohledně platu.
Konkurenceschopný finanční ohodnocení.
Možnost pracovat pro mezinárodní společnost.
Multikulturní pracovní prostředí.
Flexibilní pracovní čas.
V přihlášce uveďte i vaše požadavky ohledně platu.
Informace o náboru
Brno (pozice vyžaduje časté pracovní cesty v rámci republiky)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
manažment, ekonomika, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Ideálním kandidátem/kandidátkou na nabízenou pozici je uchazeč(ka) s těmito dovednosti:
- Dokončené bakalářské studium v oblasti manažmentu podnikání (Business Administrations) / ekonomiky (Economics) / marketingu / manažmentu.
- Zkušenosti v oblasti prodeje/marketingu/rozvoje podnikání (business development) v rámci MLM nebo FMCG společností.
- Vynikající písemná a ústní komunikace.
- Schopnost naplánovat a organizovat obchodní a prodejní akce.
- Dobré prezentační dovednosti.
- Plynulá znalost českého a anglického jazyka.
- Řidičský průkaz
- Je ochoten/ochotná cestovat do různých lokalit v rámci České republiky (někdy i přes víkendy).
- Dokončené bakalářské studium v oblasti manažmentu podnikání (Business Administrations) / ekonomiky (Economics) / marketingu / manažmentu.
- Zkušenosti v oblasti prodeje/marketingu/rozvoje podnikání (business development) v rámci MLM nebo FMCG společností.
- Vynikající písemná a ústní komunikace.
- Schopnost naplánovat a organizovat obchodní a prodejní akce.
- Dobré prezentační dovednosti.
- Plynulá znalost českého a anglického jazyka.
- Řidičský průkaz
- Je ochoten/ochotná cestovat do různých lokalit v rámci České republiky (někdy i přes víkendy).
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Medzinárodná MLM spoločnosť so silným zázemím a bohatou skúsenosťou na trhu. Obchodná spoločnosť - MLM systém predaja doplnkov stravy, nápojov a kozmetických prípravkov značky DXN. Z niekoľko tisíc spoločností priameho predaja na svete, dosahuje pozíciu medzi top 100 spoločnosťami.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3278469
Termin der Veröffentlichung: 4.1.2018
2018-01-04
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Marketingový manažer, Obchodní manažer, Projektový manažer Gesellschaft: DAXEN SLOVAKIA s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: dohodou