Asistent/ka vedení společnosti v Praze 9

DP WORK s.r.o.

Místo práce
U Technoplynu 1572/1, Praha 10, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
26 000 - 32 000 Kč/měsíc26.000 - 32.000 Kč / měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete mít na starosti?::
* Komplexní administrativní podporu vedení společnosti.
* Samostatné řešení dílčích úkolů.
* Koordinaci aktivit souvisejících se schůzkami, zajišťování a přípravu jednacích místností, podporu zajišťování běžného chodu kanceláře.
* Pořizování zápisů z jednání, zaznamenávání povinností vyplývajících z jednání.
* Vyřizování telefonických hovorů, pošty, sjednávání schůzek.
* Zpracovávání a vytváření dokumentů ve Wordu, Excelu, PowerPointu.
* Zajišťování cestovních záležitostí (letenky, rezervace hotelů, apod.).
* Spolupráce s personálním a účetním oddělením.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabízíme?::
* Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
* Hrubou nástupní mzdu: 26 000 - 32 000 Kč / měsíc dle dosažených zkušeností a výsledků, včetně všech bonusů a prémií.
* Rekondiční volno.
* Příspěvek na stravování.
* Možnost stravování přímo v areálu společnosti.
* Telefon a notebook.
* Dárek k osobním a pracovním výročím.
* Slevu na firemní zboží.

Informace o náboru

Je to na Vás!::
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od zaslání Vašeho životopisu, dali jsme přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jak si Vás představujeme?::
* Máte dokončené min. SŠ vzdělání, rádi uvítáme i čerstvé absolventy VŠ.
* Máte profesionální vystupování a můžeme se na Vás spolehnout.
* Pracujete samostatně a máte aktivní přístup k řešení zadaných úkolů.
* Jste aktivní uživatel PC - dobře ovládáte MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
* Bez problémů se domluvíte anglicky nebo německy.
* Umíte si zorganizovat čas a práci a jste zvyklí hlídat si termíny.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3818374  Termin der Veröffentlichung: 25.11.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen. Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 26 000 - 32 000 Kč/měsíc26.000 - 32.000 Kč / měsíc