Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Vedoucí kanceláře / Office manager, Hradec Králové
DP WORK s.r.o.
Místo práce
Ulrichovo náměstí 737, Hradec Králové, Česko
Ulrichovo náměstí 737, Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
od 1.1.2021
od 1.1.2021
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co byste měli mít?::
• Minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou ekonomického směru.
• Uživatelskou znalost práce na PC /MS Excel, MS Word, MS Outlook/.
• Psaní na počítači všema deseti výhodou.
• Řidičské oprávnění sk. B.
• Uvítáme základní orientaci v daňové evidenci, dani z příjmů fyzických osob, DPH
a běžných provozních a ekonomických činnostech (např. internetové bankovnictví,
fakturace, vedení pokladny, vedení spisové agendy, správa pošty. atd.)
• Také uvítáme základní znalost účetního programu Pohoda a pasivní znalost anglického
jazyka.
• Minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou ekonomického směru.
• Uživatelskou znalost práce na PC /MS Excel, MS Word, MS Outlook/.
• Psaní na počítači všema deseti výhodou.
• Řidičské oprávnění sk. B.
• Uvítáme základní orientaci v daňové evidenci, dani z příjmů fyzických osob, DPH
a běžných provozních a ekonomických činnostech (např. internetové bankovnictví,
fakturace, vedení pokladny, vedení spisové agendy, správa pošty. atd.)
• Také uvítáme základní znalost účetního programu Pohoda a pasivní znalost anglického
jazyka.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jak si Vás představujeme?::
• Máte příjemné pozitivní vystupování a komunikační dovednosti.
• Pečlivost a samostatnost Vám nejsou cizí.
• Jste svědomitá osoba a můžeme se na Vás spolehnout.
• Máte příjemné pozitivní vystupování a komunikační dovednosti.
• Pečlivost a samostatnost Vám nejsou cizí.
• Jste svědomitá osoba a můžeme se na Vás spolehnout.
Informace o náboru
A co nabízíme my Vám?::
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
• Zajímavou a pestrou práci pro kterou Vás zaškolíme.
• Příjemné pracovní prostředí se zaběhlým kolektivem.
• Příspěvek na stravování.
• Roční prémie.
• Odměny za dobře odvedenou práci.
• Mzdové podmínky budou sděleny a diskutovány individuálně.
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
• Zajímavou a pestrou práci pro kterou Vás zaškolíme.
• Příjemné pracovní prostředí se zaběhlým kolektivem.
• Příspěvek na stravování.
• Roční prémie.
• Odměny za dobře odvedenou práci.
• Mzdové podmínky budou sděleny a diskutovány individuálně.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co bude náplní Vaší práce?::
• Ústní, telefonická i písemná komunikace s klienty kanceláře.
• Příprava účetních a mzdových podkladů pro účetní a daňovou kancelář:
(tj. základní evidence přijatých a vydaných faktur a ostatních závazku, správa pohledávek, evidence pokladny, banky).
• Obsluha internetového bankovnictví a datové schránky.
• Komunikace s účetní kanceláří a daňovým poradcem.
• Zabezpečení provozu kanceláře a komunikace s dodavateli služeb.
• Vedení spisové agendy kanceláře, evidence pošty a další.
• Ústní, telefonická i písemná komunikace s klienty kanceláře.
• Příprava účetních a mzdových podkladů pro účetní a daňovou kancelář:
(tj. základní evidence přijatých a vydaných faktur a ostatních závazku, správa pohledávek, evidence pokladny, banky).
• Obsluha internetového bankovnictví a datové schránky.
• Komunikace s účetní kanceláří a daňovým poradcem.
• Zabezpečení provozu kanceláře a komunikace s dodavateli služeb.
• Vedení spisové agendy kanceláře, evidence pošty a další.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3978557
Termin der Veröffentlichung: 29.9.2020
2020-09-29
Lokalität: Hradec Králové Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Office manager Gesellschaft: DP WORK s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.