Vedoucí kanceláře / Office manager, Hradec Králové

DP WORK s.r.o.

Místo práce
Ulrichovo náměstí 737, Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
od 1.1.2021

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co byste měli mít?::
• Minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou ekonomického směru.
• Uživatelskou znalost práce na PC /MS Excel, MS Word, MS Outlook/.
• Psaní na počítači všema deseti výhodou.
• Řidičské oprávnění sk. B.
• Uvítáme základní orientaci v daňové evidenci, dani z příjmů fyzických osob, DPH
a běžných provozních a ekonomických činnostech (např. internetové bankovnictví,
fakturace, vedení pokladny, vedení spisové agendy, správa pošty. atd.)
• Také uvítáme základní znalost účetního programu Pohoda a pasivní znalost anglického
jazyka.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Jak si Vás představujeme?::
• Máte příjemné pozitivní vystupování a komunikační dovednosti.
• Pečlivost a samostatnost Vám nejsou cizí.
• Jste svědomitá osoba a můžeme se na Vás spolehnout.

Informace o náboru

A co nabízíme my Vám?::
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
• Zajímavou a pestrou práci pro kterou Vás zaškolíme.
• Příjemné pracovní prostředí se zaběhlým kolektivem.
• Příspěvek na stravování.
• Roční prémie.
• Odměny za dobře odvedenou práci.
• Mzdové podmínky budou sděleny a diskutovány individuálně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co bude náplní Vaší práce?::
• Ústní, telefonická i písemná komunikace s klienty kanceláře.
• Příprava účetních a mzdových podkladů pro účetní a daňovou kancelář:
(tj. základní evidence přijatých a vydaných faktur a ostatních závazku, správa pohledávek, evidence pokladny, banky).
• Obsluha internetového bankovnictví a datové schránky.
• Komunikace s účetní kanceláří a daňovým poradcem.
• Zabezpečení provozu kanceláře a komunikace s dodavateli služeb.
• Vedení spisové agendy kanceláře, evidence pošty a další.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3978557  Termin der Veröffentlichung: 29.9.2020  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.