Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka vedení společnosti - Praha 9
DP WORK s.r.o.
Místo práce
U Technoplynu 1572/1, Praha 10, Česko
U Technoplynu 1572/1, Praha 10, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 26 000 Kč/měsíc26.000 - 32.000 Kč/měsíc
Od 26 000 Kč/měsíc26.000 - 32.000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete mít na starosti?::
* Komplexní administrativní podporu vedení společnosti.
* Samostatné řešení dílčích úkolů.
* Koordinaci aktivit souvisejících se schůzkami, zajišťování a přípravu jednacích místností, podporu zajišťování běžného chodu kanceláře.
* Pořizování zápisů z jednání, zaznamenávání povinností vyplývajících z jednání.
* Vyřizování telefonických hovorů, pošty, sjednávání schůzek.
* Zpracovávání a vytváření dokumentů ve Wordu, Excelu, PowerPointu.
* Zajišťování cestovních záležitostí (letenky, rezervace hotelů, apod.).
* Spolupráce s personálním a účetním oddělením.
* Komplexní administrativní podporu vedení společnosti.
* Samostatné řešení dílčích úkolů.
* Koordinaci aktivit souvisejících se schůzkami, zajišťování a přípravu jednacích místností, podporu zajišťování běžného chodu kanceláře.
* Pořizování zápisů z jednání, zaznamenávání povinností vyplývajících z jednání.
* Vyřizování telefonických hovorů, pošty, sjednávání schůzek.
* Zpracovávání a vytváření dokumentů ve Wordu, Excelu, PowerPointu.
* Zajišťování cestovních záležitostí (letenky, rezervace hotelů, apod.).
* Spolupráce s personálním a účetním oddělením.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme?::
* Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
* Hrubou nástupní mzdu: 26 000 - 32 000 Kč / měsíc dle dosažených zkušeností a výsledků, včetně všech bonusů a prémií.
* Rekondiční volno.
* Příspěvek na stravování.
* Možnost stravování přímo v areálu společnosti.
* Telefon a notebook.
* Dárek k osobním a pracovním výročím.
* Slevu na firemní zboží.
* Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
* Hrubou nástupní mzdu: 26 000 - 32 000 Kč / měsíc dle dosažených zkušeností a výsledků, včetně všech bonusů a prémií.
* Rekondiční volno.
* Příspěvek na stravování.
* Možnost stravování přímo v areálu společnosti.
* Telefon a notebook.
* Dárek k osobním a pracovním výročím.
* Slevu na firemní zboží.
Informace o náboru
Je to na Vás!::
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od zaslání Vašeho životopisu, dali jsme přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře níže.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od zaslání Vašeho životopisu, dali jsme přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jak si Vás představujeme?::
* Máte dokončené min. SŠ vzdělání, rádi uvítáme i čerstvé absolventy VŠ.
* Máte profesionální vystupování a můžeme se na Vás spolehnout.
* Pracujete samostatně a máte aktivní přístup k řešení zadaných úkolů.
* Jste aktivní uživatel PC - dobře ovládáte MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
* Bez problémů se domluvíte anglicky nebo německy.
* Umíte si zorganizovat čas a práci a jste zvyklí hlídat si termíny.
* Máte dokončené min. SŠ vzdělání, rádi uvítáme i čerstvé absolventy VŠ.
* Máte profesionální vystupování a můžeme se na Vás spolehnout.
* Pracujete samostatně a máte aktivní přístup k řešení zadaných úkolů.
* Jste aktivní uživatel PC - dobře ovládáte MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
* Bez problémů se domluvíte anglicky nebo německy.
* Umíte si zorganizovat čas a práci a jste zvyklí hlídat si termíny.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální a vzdělávací společnost, zabývající se náborem, vzděláváním, zprostředkováním práce a poradenstvím. Společnost působí v mnoha hospodářských oblastech a sektorech po celém území České republiky. V současné době patří mezi 10 největších personálních společností s výhradně českým vlastnictvím.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Agenturní zaměstnávání je jedna z cest, jak se dostat do kmenového stavu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4049433
Termin der Veröffentlichung: 19.3.2021
2021-03-19
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent Gesellschaft: DP WORK s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 26 000 Kč/měsíc