Asistent/ka-samostatný pracovník obchodního oddělení, dle praxe cca 35t. Kč brutto, Praha 8-Karlín, HPP

EUROPLAKAT spol. s r. o.

Místo práce
Rohanské nábřeží 25, Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned nebo dohodou, co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc28.000,- nástupní mzda, průměrný plat vč.odměn 35.000,-

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Administrativní podpora obchodního teamu a vyřizování zakázek s klienty (obchodní, komunikační a administrativní činnosti - týmová a samostatná práce)
- Kompletní vedení agendy, příprava nabídek, prezentací, kalkulací, zakládání smluv, objednávek, vystavování faktur, urgování plateb
- Spolupráce s technickým oddělením při realizaci zakázek, zajišťování podkladů
- Kontrola realizací a průběhů reklamních kampaní, občasná kontrola reklamních ploch po Praze
- Komunikace s klienty, udržování dobrých vztahů, informace o nových službách
- Reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

- perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti
- zaškolení
- možnost osobního a kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity (stravenky v hodnotě 100Kč, příspěvky na penzijní nebo životní pojištění 500Kč/měs., 5 týdnů
dovolené, možnost výuky cizích jazyků na pracovišti, firemní akce, Q. a roční odměny, ...)
- pružná pracovní doba
- práce v příjemném kolektivu a prostředí v centru, okolí stanice metra B ( Křižíkova, Karlín )

Informace o náboru

Zaujala-li Vás pozice s různorodou činností (administrativně-organizačního charakteru), rád komunikujete a hledáte perspektivu, zašlete, prosím motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií (pasový formát vložený do CV, max.vel. 100x150 bodů, rozlišení 72 DPI)
přímo na mail : [email protected], Lenka Nozarová – externí personální ředitelka, ConVerta Consulting s.r.o., www.converta.cz, +420 604 270 438. Do předmětu mailu prosím uveďte: své „PŘÍJMENÍ_JCD“

Veškeré Vámi zaslané materiály a údaje pokládáme za důvěrné a nebudou bez Vašeho předchozího souhlasu dále šířeny a zacházíme s nimi v souladu s GDPR. Databáze nevedeme.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

administrativa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Ostatní znalosti

Fakturace - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- dobrá znalost češtiny PODMÍNKOU - rodilý mluvčí a základní znalost AJ
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v administrativě apod. výhodou
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
- rozhodnost a samostatnost
- flexibilita, loajalita
- výborné komunikační a organizační vlastnosti
- schopnost týmové a samostatné práce
- ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost EUROPLAKÁT spol. s r.o., součást významné reklamní skupiny JCDecaux Group, která působí na celosvětovém trhu outdoorové reklamy. V současné době provozuje cca 1800 reklamních ploch. Více informaci na: https://www.jcdecaux.cz/
Pro centrálu společnosti na Praze 8 v Karlíně, hledáme aktuálně vhodného kandidáta/tku do technického oddělení.
ID: 3618483  Termin der Veröffentlichung: 24.6.2019  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc28.000,- nástupní mzda, průměrný plat vč.odměn 35.000,-