Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka-samostatný pracovník obchodního oddělení, dle praxe cca 35t. Kč brutto, Praha 8-Karlín, HPP
EUROPLAKAT spol. s r. o.
Místo práce
Rohanské nábřeží 25, Praha 8-Karlín, Česko
Rohanské nábřeží 25, Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned nebo dohodou, co nejdříve
ihned nebo dohodou, co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc28.000,- nástupní mzda, průměrný plat vč.odměn 35.000,-
30 000 - 35 000 Kč/měsíc28.000,- nástupní mzda, průměrný plat vč.odměn 35.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní podpora obchodního teamu a vyřizování zakázek s klienty (obchodní, komunikační a administrativní činnosti - týmová a samostatná práce)
- Kompletní vedení agendy, příprava nabídek, prezentací, kalkulací, zakládání smluv, objednávek, vystavování faktur, urgování plateb
- Spolupráce s technickým oddělením při realizaci zakázek, zajišťování podkladů
- Kontrola realizací a průběhů reklamních kampaní, občasná kontrola reklamních ploch po Praze
- Komunikace s klienty, udržování dobrých vztahů, informace o nových službách
- Reporting
- Kompletní vedení agendy, příprava nabídek, prezentací, kalkulací, zakládání smluv, objednávek, vystavování faktur, urgování plateb
- Spolupráce s technickým oddělením při realizaci zakázek, zajišťování podkladů
- Kontrola realizací a průběhů reklamních kampaní, občasná kontrola reklamních ploch po Praze
- Komunikace s klienty, udržování dobrých vztahů, informace o nových službách
- Reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
- perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti
- zaškolení
- možnost osobního a kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity (stravenky v hodnotě 100Kč, příspěvky na penzijní nebo životní pojištění 500Kč/měs., 5 týdnů
dovolené, možnost výuky cizích jazyků na pracovišti, firemní akce, Q. a roční odměny, ...)
- pružná pracovní doba
- práce v příjemném kolektivu a prostředí v centru, okolí stanice metra B ( Křižíkova, Karlín )
- zaškolení
- možnost osobního a kariérního růstu
- zaměstnanecké benefity (stravenky v hodnotě 100Kč, příspěvky na penzijní nebo životní pojištění 500Kč/měs., 5 týdnů
dovolené, možnost výuky cizích jazyků na pracovišti, firemní akce, Q. a roční odměny, ...)
- pružná pracovní doba
- práce v příjemném kolektivu a prostředí v centru, okolí stanice metra B ( Křižíkova, Karlín )
Informace o náboru
Zaujala-li Vás pozice s různorodou činností (administrativně-organizačního charakteru), rád komunikujete a hledáte perspektivu, zašlete, prosím motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií (pasový formát vložený do CV, max.vel. 100x150 bodů, rozlišení 72 DPI)
přímo na mail : [email protected], Lenka Nozarová – externí personální ředitelka, ConVerta Consulting s.r.o., www.converta.cz, +420 604 270 438. Do předmětu mailu prosím uveďte: své „PŘÍJMENÍ_JCD“
Veškeré Vámi zaslané materiály a údaje pokládáme za důvěrné a nebudou bez Vašeho předchozího souhlasu dále šířeny a zacházíme s nimi v souladu s GDPR. Databáze nevedeme.
přímo na mail : [email protected], Lenka Nozarová – externí personální ředitelka, ConVerta Consulting s.r.o., www.converta.cz, +420 604 270 438. Do předmětu mailu prosím uveďte: své „PŘÍJMENÍ_JCD“
Veškeré Vámi zaslané materiály a údaje pokládáme za důvěrné a nebudou bez Vašeho předchozího souhlasu dále šířeny a zacházíme s nimi v souladu s GDPR. Databáze nevedeme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
administrativa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- dobrá znalost češtiny PODMÍNKOU - rodilý mluvčí a základní znalost AJ
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v administrativě apod. výhodou
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
- rozhodnost a samostatnost
- flexibilita, loajalita
- výborné komunikační a organizační vlastnosti
- schopnost týmové a samostatné práce
- ŘP sk. B
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v administrativě apod. výhodou
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
- rozhodnost a samostatnost
- flexibilita, loajalita
- výborné komunikační a organizační vlastnosti
- schopnost týmové a samostatné práce
- ŘP sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost EUROPLAKÁT spol. s r.o., součást významné reklamní skupiny JCDecaux Group, která působí na celosvětovém trhu outdoorové reklamy. V současné době provozuje cca 1800 reklamních ploch. Více informaci na: https://www.jcdecaux.cz/
Pro centrálu společnosti na Praze 8 v Karlíně, hledáme aktuálně vhodného kandidáta/tku do technického oddělení.
Pro centrálu společnosti na Praze 8 v Karlíně, hledáme aktuálně vhodného kandidáta/tku do technického oddělení.
ID: 3618483
Termin der Veröffentlichung: 24.6.2019
2019-06-24
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Office manager, Sekretářka Gesellschaft: EUROPLAKAT spol. s r. o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc28.000,- nástupní mzda, průměrný plat vč.odměn 35.000,-