Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Service Representative - English +French
Experis
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 31 000 CZK
28 000 - 31 000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
If you speak English and French then this job opportunity can be a great challange for you.
Currently we are seeking a candidate who would work as a Customer Service Representative.
Your main tasks would be helping customers and solving their issues - most of the time via phone and email...
Join us and work with people from all over the world!
We need:
- fluent English plus French language (B2 level)
- great communication skills, basic IT knowledge would be advantage
- understanding of solving a issues (everything else we can teach you!)
We can give you:
- starting salary from 28.000 – 31.000,- CZK
- meal tickets
- 5 weeks of holiday
- new modern working environment in Prague
When can you start? Whenever you want!
Send me your resume in english version!
Currently we are seeking a candidate who would work as a Customer Service Representative.
Your main tasks would be helping customers and solving their issues - most of the time via phone and email...
Join us and work with people from all over the world!
We need:
- fluent English plus French language (B2 level)
- great communication skills, basic IT knowledge would be advantage
- understanding of solving a issues (everything else we can teach you!)
We can give you:
- starting salary from 28.000 – 31.000,- CZK
- meal tickets
- 5 weeks of holiday
- new modern working environment in Prague
When can you start? Whenever you want!
Send me your resume in english version!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
CSC leads clients on their digital transformation journey, providing innovative next-generation technology solutions and services that leverage deep industry expertise, global scale, technology independence and an extensive partner community.
CSC leads clients on their digital transformation journey, providing innovative next-generation technology solutions and services that leverage deep industry expertise, global scale, technology independence and an extensive partner community.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2522131
Termin der Veröffentlichung: 26.5.2016
2016-05-26
Lokalität: Praha, Hlavní město Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: Experis
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 28 000 - 31 000 CZK