Join our technical support team in Brno!

Experis

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Your key roles will be:
- to provide high level support to people either via phone or chat
- to maintain positive customer satisfaction and relationship
- to have the occasion to represent one of the biggest companies in Brno

Zaměstnanecké výhody, benefity

What do we offer you?
- friendly and international environment
- attractive salary, plus additional bonus according to your language skills, technical background, helpdesk experience etc.
- trainings and much more

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Our client is one of the leading technology companies in Brno
Further information will provided to you during the interview.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

What we would like you to have?
- to speak at least at B2 level
- to be a team player
- to be willing to work shifts
- interest in technology can be an advantage

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2771729  Termin der Veröffentlichung: 18.10.2016