Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Technická podpora s AJ a NJ za 42 000 CZK
Experis
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
42 000 CZK
42 000 CZK
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chceš využívat jazyky na denní bázi?
Baví Tě práce v mezinárodním prostředí?
Chceš postupně proniknout do IT?
Pokud ano, jsi ten pravý kandidát/ka!
Co bude Tvou náplní práce:
• Budeš pomáhat zahraničním zákazníkům při řešení lehkých technických požadavků v oblasti IT (hardware a software)
• Komunikovat s nimi budeš po telefonu, přes mail a další internetové aplikace
• Požadavky zákazníků budeš evidovat a vytvářet dokumentaci
• Pokud si s něčím nebudeš vědět rady, prokonzultuješ to s kolegy nebo to předáš na patřičné oddělení
Baví Tě práce v mezinárodním prostředí?
Chceš postupně proniknout do IT?
Pokud ano, jsi ten pravý kandidát/ka!
Co bude Tvou náplní práce:
• Budeš pomáhat zahraničním zákazníkům při řešení lehkých technických požadavků v oblasti IT (hardware a software)
• Komunikovat s nimi budeš po telefonu, přes mail a další internetové aplikace
• Požadavky zákazníků budeš evidovat a vytvářet dokumentaci
• Pokud si s něčím nebudeš vědět rady, prokonzultuješ to s kolegy nebo to předáš na patřičné oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Ti nabízíme:
• Výborné platové ohodnocení 42 000 CZK a zaškolení
• Možnost osobnostního a profesního růstu
• Mezinárodní prostředí v milém kolektivu
• 5 týdnů dovolené, 3 sick days
• Stravenky
• Mobilní telefon pro osobní využití
• Občerstvení na pracovišti
• Místo pracoviště Pankrác
• Výborné platové ohodnocení 42 000 CZK a zaškolení
• Možnost osobnostního a profesního růstu
• Mezinárodní prostředí v milém kolektivu
• 5 týdnů dovolené, 3 sick days
• Stravenky
• Mobilní telefon pro osobní využití
• Občerstvení na pracovišti
• Místo pracoviště Pankrác
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Americká IT společnost se zaměřením na outsourcing
Americká IT společnost se zaměřením na outsourcing
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Tebe očekáváme:
• Výborné znalosti angličtiny a němčiny pro každodenní komunikaci
• Relevantní zkušenost v zákaznickém servise či v call centru
• Zájem o technický směr
• Přátelský a proaktivní přístup k požadavkům zákazníků
• Výborné znalosti angličtiny a němčiny pro každodenní komunikaci
• Relevantní zkušenost v zákaznickém servise či v call centru
• Zájem o technický směr
• Přátelský a proaktivní přístup k požadavkům zákazníků
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3268630
Termin der Veröffentlichung: 13.7.2018
2018-07-13
Lokalität: Hlavní město Praha, Praha, Česko Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Servisní inženýr, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: Experis
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 42 000 CZK