Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
ADMIN.PRACOVNÍK/DISPONENT- mezinárodních přeprav MODLETICE
Geis CZ s.r.o.
Místo práce
Modletice
Modletice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
KDO JSME?
Jsme specialisté v oboru dopravy a logistiky. Obrat přes 4 mld. CZK z nás činí jednoho z největších hráčů na českém trhu. Ve svých pobočkách zaměstnáváme více než 1 200 zaměstnanců a stále rosteme. Chcete se podílet na našem dalším rozvoji a růstu? Pak neváhejte a odpovězte na náš inzerát.
Pro naši pobočku v Modleticích hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/DISPONENT pro mezinárodní přepravy. Rádi mezi sebe přivítáme zkušeného matadora i nadšeného nováčka v oboru.
NÁPLNÍ PRÁCE je dohled nad exportními/importními zásilkami , budete spolupracovat a komunikovat intenzivně po telefonu a emailem s tuzemskými zákazníky a zahraničními partnery - s těmi zejména v AJ. Budete řešit běžné administrativní a provozní záležitosti jako zpracování objednávek, termíny, dodání, reklamace, spolupráce s celním oddělením.
Pracujeme pondělí-pátek od 8:00-16:30.
Nástup: prosinec 2019-leden 2020 nebo dohodou.
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Jsme specialisté v oboru dopravy a logistiky. Obrat přes 4 mld. CZK z nás činí jednoho z největších hráčů na českém trhu. Ve svých pobočkách zaměstnáváme více než 1 200 zaměstnanců a stále rosteme. Chcete se podílet na našem dalším rozvoji a růstu? Pak neváhejte a odpovězte na náš inzerát.
Pro naši pobočku v Modleticích hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/DISPONENT pro mezinárodní přepravy. Rádi mezi sebe přivítáme zkušeného matadora i nadšeného nováčka v oboru.
NÁPLNÍ PRÁCE je dohled nad exportními/importními zásilkami , budete spolupracovat a komunikovat intenzivně po telefonu a emailem s tuzemskými zákazníky a zahraničními partnery - s těmi zejména v AJ. Budete řešit běžné administrativní a provozní záležitosti jako zpracování objednávek, termíny, dodání, reklamace, spolupráce s celním oddělením.
Pracujeme pondělí-pátek od 8:00-16:30.
Nástup: prosinec 2019-leden 2020 nebo dohodou.
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
- min. SŠ s maturitou (ideálně dopravního směru, ale není podmínkou)
- praxe v dopravě či logistice výhodou ale ne podmínkou - práci naučíme
- aktivní znalost AJ- schopnost se domluvit po telefonu, reagovat na e-maily - podmínkou
- zákaznická orientace, komunikativnost, dobré organizační schopnosti
- uživatelská znalost práce na PC
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- zázemí silné prosperující nadnárodní společnosti patřící k leaderům na českém trhu
- moderní pracovní prostředí
- mobilní telefon
- příležitost pro osobní rozvoj, profesní růst a zvyšování odborných znalostí v oboru
- 25 dní dovolené
- firemní vzdělávání a jazykové kurzy AJ/NJ probíhající na pobočce
- výhodný program volání s O2 i pro rodinné příslušníky
- bonusy
- celorepublikové a pobočkové firemní akce
- vážíme si našich zaměstnanců, slavíme pracovní a životní jubilea
- další benefity- poukázky na sport a kulturu, vitamínové balíčky, multisport karta
- vánoční odměny
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pokud nás znáte, tak víte, že jsme specialisté v oboru dopravy a logistiky. Obrat přes 4 mld. CZK z nás činí jednoho z největších hráčů na českém trhu. Ve svých pobočkách zaměstnáváme téměř 1000 zaměstnanců a stále rosteme. Pojďte růst s námi!
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3804155
Termin der Veröffentlichung: 6.11.2019
2019-11-06
Lokalität: Modletice Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Celní deklarant, Dispečer, Disponent, Specialista back office Gesellschaft: Geis CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.