Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Consultant marketingového výzkumu (FMCG)
GfK Czech, s.r.o.
Místo práce
Na Hřebenech II, Praha 4-Nusle, Česko
Na Hřebenech II, Praha 4-Nusle, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
03.02.2019
03.02.2019
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás analytická činnost - data, čísla, grafy?
Chcete se dostat "pod pokličku" současného vývoje prodeje FMCG produktů (potraviny, kosmetika, drogerie)
Baví Vás práce s klienty, udržování a rozovoj obchodních vztahů?
Pak je tato pracovní nabídka právě pro Vás:
Pojďte pracovat do perspektivního týmu, který se zabývá průběžným monitorováním rychloobrátkového trhu (FMCG). Výsledné analýzy slouží našim lokálním i mezinárodním klientům k lepší představě o potřebách a přáních jejich zákazníků, aby tak docílili růstu díky vědomostem – Growth from Knowledge.
Co Vás čeká?
Po důkladném zaškolení se stanete důvěryhodným partnerem našich klientů a budete se podílet na jejich úspěchu především odbornou znalostí trhu, poskytováním a analýzou cenných dat a navrhováním nejvhodnějších řešení pro práci s jejich produkty. Na této pozici budete po důkladném zaškolení zodpovědná/ý za komplexní zastřešení klientských projektů – design výzkumu (metodiku), cenovou kalkulaci, stanovení cílů, přípravu nabídek, monitoring průběhu projektu, závěrečnou prezentaci.
Co je důležité pro úspěch na dané pozici?
• zájem o oblast vývoje na trhu FMCG produktů
• pracovní pozice je vhodná jak pro kandidáty s kratší pracovní zkušeností na analytické pozici, tak i pro absolventy vysokých škol, kteří mají chuť a zájem se vzdělávat v oblasti marketingového výzkumu a obchodního jednání
• analytické myšlení a vyvozování logických souvislostí ze získaných tržních dat
• zájem a chuť pečovat a rozvíjet vztahy se stávajícími klienty i navazovat vztahy s novými
• vnímat potřeby klienta a přinášet efektivní řešení a doporučení
• prezentace a vedení jednání i s anglicky mluvícími klienty
• zkušenost s vedením projektů vítána
• velice dobrá praktická znalost MS Office (Excel, PowerPoint)
• zájem a chuť se dále rozvíjet
Co Vám nabídneme?
• práci v profesionálním a přátelském týmu, který Vás bude podporovat nejen v době Vašeho nástupu do GfK
• budete mít možnost:
- zdokonalovat se v práci s daty, výstupy spotřebitelského panelu, který je realizován ve Slovenské a České republice pouze společností GfK
- naučit se / rozvíjet obchodní schopnosti
- vykonávat smysluplnou práci, jejíž výsledky jsou našimi klienty dlouhodobě ceněny
• možnost příležitostné práce z domova
• pružnou pracovní dobou, 5 týdnů dovolené
• flexibilní systém zaměstnaneckých benefitů - Cafeteria
• kancelář nedaleko stanice metra C - Pražského povstání / Arkády Pankrác
Pokud Vás naše nabídka zaujala a chtěl/a byste se stát naším novým kolegou/yní, připravte si Váš životopis, v němž uvedete Vaše předchozí zkušenosti a dovednosti, ve kterých vynikáte, včetně krátkého průvodního dopisu, kde nastíníte, proč je zrovna GfK Vaší volbou.
Těšíme se, že Vás přivítáme v našem kolektivu!
Chcete se dostat "pod pokličku" současného vývoje prodeje FMCG produktů (potraviny, kosmetika, drogerie)
Baví Vás práce s klienty, udržování a rozovoj obchodních vztahů?
Pak je tato pracovní nabídka právě pro Vás:
Pojďte pracovat do perspektivního týmu, který se zabývá průběžným monitorováním rychloobrátkového trhu (FMCG). Výsledné analýzy slouží našim lokálním i mezinárodním klientům k lepší představě o potřebách a přáních jejich zákazníků, aby tak docílili růstu díky vědomostem – Growth from Knowledge.
Co Vás čeká?
Po důkladném zaškolení se stanete důvěryhodným partnerem našich klientů a budete se podílet na jejich úspěchu především odbornou znalostí trhu, poskytováním a analýzou cenných dat a navrhováním nejvhodnějších řešení pro práci s jejich produkty. Na této pozici budete po důkladném zaškolení zodpovědná/ý za komplexní zastřešení klientských projektů – design výzkumu (metodiku), cenovou kalkulaci, stanovení cílů, přípravu nabídek, monitoring průběhu projektu, závěrečnou prezentaci.
Co je důležité pro úspěch na dané pozici?
• zájem o oblast vývoje na trhu FMCG produktů
• pracovní pozice je vhodná jak pro kandidáty s kratší pracovní zkušeností na analytické pozici, tak i pro absolventy vysokých škol, kteří mají chuť a zájem se vzdělávat v oblasti marketingového výzkumu a obchodního jednání
• analytické myšlení a vyvozování logických souvislostí ze získaných tržních dat
• zájem a chuť pečovat a rozvíjet vztahy se stávajícími klienty i navazovat vztahy s novými
• vnímat potřeby klienta a přinášet efektivní řešení a doporučení
• prezentace a vedení jednání i s anglicky mluvícími klienty
• zkušenost s vedením projektů vítána
• velice dobrá praktická znalost MS Office (Excel, PowerPoint)
• zájem a chuť se dále rozvíjet
Co Vám nabídneme?
• práci v profesionálním a přátelském týmu, který Vás bude podporovat nejen v době Vašeho nástupu do GfK
• budete mít možnost:
- zdokonalovat se v práci s daty, výstupy spotřebitelského panelu, který je realizován ve Slovenské a České republice pouze společností GfK
- naučit se / rozvíjet obchodní schopnosti
- vykonávat smysluplnou práci, jejíž výsledky jsou našimi klienty dlouhodobě ceněny
• možnost příležitostné práce z domova
• pružnou pracovní dobou, 5 týdnů dovolené
• flexibilní systém zaměstnaneckých benefitů - Cafeteria
• kancelář nedaleko stanice metra C - Pražského povstání / Arkády Pankrác
Pokud Vás naše nabídka zaujala a chtěl/a byste se stát naším novým kolegou/yní, připravte si Váš životopis, v němž uvedete Vaše předchozí zkušenosti a dovednosti, ve kterých vynikáte, včetně krátkého průvodního dopisu, kde nastíníte, proč je zrovna GfK Vaší volbou.
Těšíme se, že Vás přivítáme v našem kolektivu!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Sociologie, Marketing, Ekonomie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
GfK Czech je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice.
ID: 3584308
Termin der Veröffentlichung: 22.1.2019
2019-01-22
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Brand manager, Marketingový pracovník, Specialista marketingových analýz Gesellschaft: GfK Czech, s.r.o.