IT Business Analyst - Finance a Retail

Globus ČR, v.o.s.

Místo práce
Kostelecká 822, Praha-Čakovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

PRACUJTE TAM, KDE si navzájem pomáháme.

Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Dodáváme moderní SW řešení, které našemu businessu pomáhá zajistit služby našim zákazníkům.
Jsme moderní rodinná firma, která se nebojí nových technologií a zároveň je umíme skloubit i s těmi osvědčenými a současnými běžícími.


Jste business analytik, který prošel analýzou na IT projektech ideálně ve finanční nebo retailové oblasti? Zajímá Vás oblast retailových nebo finančních procesů? Hledáte zajímavé projekty? Aktuálně se rozhlížíme po novém kolegovi/kolegyni pro pozici IT Business Analyst.


Co Vás u nás čeká?

Po seznámení s tím, jak vypadá a funguje naše firma v oblasti procesů/systémů především v IT, budete analyzovat požadavky interních zákazníků na jeho úpravy, případně na nové funkcionality. Vy poté navrhnete, jak tyto požadavky realizovat v našem prostředí, a to tak, aby byly v souladu s jeho technologickou a business architekturou. Budete intenzivně komunikovat s interním zákazníkem a kolegy u nás v týmu. Stanete se „vlastníkem“ dané úpravy, kterou jste analyzoval, budete poskytovat konzultace a dohlížet během vývoje i testů tak, aby při předání zákazníkovi bylo skutečně to, co jste na začátku navrhl.


Především pak budete pracovat na:

- Komunikace se zákazníkem
- Sběr a analýza požadavků
- Analýza procesů
- Návrh úprav v souladu s jeho architekturou
- Tvorba funkční specifikace
- Prezentace výsledků analýz
- Definice seznamu změn v systémech
- Sledování správnosti realizace až po uvedení do živého provozu

Co od Vás potřebujeme?

- vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického nebo technického směru
- zkušenost s analýzou SW řešení
- analytické myšlení, schopnost vidět věci v souvislostech
- komunikativnost, pozitivní přístup, snaha hledat řešení, tah na cíl
- schopnost týmové spolupráce
- ochotu vzít na sebe zodpovědnost
- chuť učit se nejen problematiku retailové a finanční oblasti a návrhů SW systémů
-znalost českého nebo slovenského jazyka, znalost angličtiny
- znalost alespoň základních principů relačních databází, základní schopnost tvorby SQL dotazů

Co nabízíme?

Především nabízíme rozmanitou a odpovědnou práci ve fajn kolektivu. Budete mít možnost komunikovat s interními zákazníky a účastnit se zajímavých projektů.

Dále:

- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny

Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.




Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828.

Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3796298  Termin der Veröffentlichung: 26.11.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.