Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Satisfaction Specialist
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
31.10.2018
31.10.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Coordination of the customer satisfaction survey
• Analysis of the results of the survey and establishing action plans to address any critical areas
• Developing, recommending and monitoring all corrective actions in cooperation with Sales Zone Managers
• Ensuring that all implementations of action plans take place in a timely manner to enable dealers to reach their KPI’s
• Investigating any customer complaints and non-conformance issues
• Reporting on progress of DCSI results at KMCz
Training plans:
• Identifying training needs to meet quality standards
• Developing a training programme based on KME guidelines and implemented according to local market needs – Academy
• Planning and organising the soft skills training for sales staff of our dealerships
• Product training in cooperation with the Marketing Product team
• Cooperating with external agencies on the implementation of the trainings
• Controlling the budget for the trainings
• Evaluating training effectivity – mystery shopping
• Reporting on outcomes of Training and CQ activities and communicating the results
Person Specification:
• Experience in automotive Customer Quality is an advantage
• 2-3 years’ experience in customer quality field required
• Good understanding of automobile industry trends
• Very good presentation skills.
• Negotiation and trouble shooting skills.
• Good English communication skills.
• Master degree of business administration preferable.
• Good computer skills (MS-Office, specially Excel, SAP preferable and JATO)
• Quality oriented and accurate working style
• Results driven
• Willingness to work in an international environment
• Willingness to travel abroad
• Analysis of the results of the survey and establishing action plans to address any critical areas
• Developing, recommending and monitoring all corrective actions in cooperation with Sales Zone Managers
• Ensuring that all implementations of action plans take place in a timely manner to enable dealers to reach their KPI’s
• Investigating any customer complaints and non-conformance issues
• Reporting on progress of DCSI results at KMCz
Training plans:
• Identifying training needs to meet quality standards
• Developing a training programme based on KME guidelines and implemented according to local market needs – Academy
• Planning and organising the soft skills training for sales staff of our dealerships
• Product training in cooperation with the Marketing Product team
• Cooperating with external agencies on the implementation of the trainings
• Controlling the budget for the trainings
• Evaluating training effectivity – mystery shopping
• Reporting on outcomes of Training and CQ activities and communicating the results
Person Specification:
• Experience in automotive Customer Quality is an advantage
• 2-3 years’ experience in customer quality field required
• Good understanding of automobile industry trends
• Very good presentation skills.
• Negotiation and trouble shooting skills.
• Good English communication skills.
• Master degree of business administration preferable.
• Good computer skills (MS-Office, specially Excel, SAP preferable and JATO)
• Quality oriented and accurate working style
• Results driven
• Willingness to work in an international environment
• Willingness to travel abroad
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
automotive
automotive
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3485801
Termin der Veröffentlichung: 5.9.2018
2018-09-05
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.