Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office/Facility Manager CZ/SK/PL
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Slovenská republika, Polsko (Práce vyžaduje cestování)
Slovenská republika, Polsko (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
50-60 000 Kč
50-60 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
3 key vendor relationships:
1. Management of the vendor relationship for Business Services. Service provision includes:
• Mail and courier operations
• Reprographics
• Ownership of copy areas
• First line support for printers
2. Management of the vendor relationship for Cleaning, Waste & Recycling. Service provision includes:
• Cleaning & housekeeping operations
• Periodical cleaning
• Waste disposal and recycling services
• Various ancillary services under the scope of the contracts, including for example laundry, pest control, which may change from time to time
3. Management of the vendor relationship for Stationery & Office Supplies. Service provision includes:
• Core and non-core stationery
• Non-standard requests for office equipment, inclusive of ergonomic solutions
1. Management of the vendor relationship for Business Services. Service provision includes:
• Mail and courier operations
• Reprographics
• Ownership of copy areas
• First line support for printers
2. Management of the vendor relationship for Cleaning, Waste & Recycling. Service provision includes:
• Cleaning & housekeeping operations
• Periodical cleaning
• Waste disposal and recycling services
• Various ancillary services under the scope of the contracts, including for example laundry, pest control, which may change from time to time
3. Management of the vendor relationship for Stationery & Office Supplies. Service provision includes:
• Core and non-core stationery
• Non-standard requests for office equipment, inclusive of ergonomic solutions
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
International company specialising in Real Estate.
International company specialising in Real Estate.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Ideally 4 years + exposure in Facilities Management role within a large commercial organisation.
• Experience of owning facilities contracts and supplier/ contractor management.
• Experience of working with quality, environmental and EHS management systems essential
• Quality, EHS and environmental related accreditations desirable
• Facilities Management industry recognised related qualifications desirable
• Educated to degree level or equivalent
• Ability to work in collaborative team environment
• Vendor/contract management
• Decision making / complex problem solving
• Excellent verbal & written communication
• High level of IT literacy
• Strong communication skills
• Assertiveness
• Practical experience in Soft Services contract delivery
• Demonstrate a good working knowledge of soft services
• Experience of owning facilities contracts and supplier/ contractor management.
• Experience of working with quality, environmental and EHS management systems essential
• Quality, EHS and environmental related accreditations desirable
• Facilities Management industry recognised related qualifications desirable
• Educated to degree level or equivalent
• Ability to work in collaborative team environment
• Vendor/contract management
• Decision making / complex problem solving
• Excellent verbal & written communication
• High level of IT literacy
• Strong communication skills
• Assertiveness
• Practical experience in Soft Services contract delivery
• Demonstrate a good working knowledge of soft services
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3599347
Termin der Veröffentlichung: 13.2.2019
2019-02-13
Lokalität: Slovenská republika, Polsko (Práce vyžaduje cestování) Arbeitsstelle: Office manager Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 50-60 000 Kč