Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista podpory zákazníků s Češtinou
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Bratislava, Slovensko
Bratislava, Slovensko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
od 33.000 Kč
od 33.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Cílem je poskytovat kvalitní poradenství klientům
- Zajištění služeb od financování vozidel, údržba či pozáruční servis
Mezi klíčové aktivity patří:
• zajištění a řízení údržby ve vztahu k řidičům ve 3 zemích
• kontrola dohodnuté dodací lhůty s prodejcem automobilů a zaznamenání změn do systému a informování řidiče a klienta
• podpora řidičů v případě nehod
• podpora řidičů v případě dodávky nových vozidel
• sledování zpětné vazby
• řízení žádostí o pronájem vozidel
• informování řidičů o pravidelných technických kontrolách a výměně sezónních pneumatik
• řízení různých požadavků řidičů spojených s používáním vozidla jako je rezervace služeb, poruchy vozidla, nehoda, prodloužení palivové karty, blokování, poskytování technických informací a rad
• řízení asistenčních služeb a mobilita řidiče
- Zajištění služeb od financování vozidel, údržba či pozáruční servis
Mezi klíčové aktivity patří:
• zajištění a řízení údržby ve vztahu k řidičům ve 3 zemích
• kontrola dohodnuté dodací lhůty s prodejcem automobilů a zaznamenání změn do systému a informování řidiče a klienta
• podpora řidičů v případě nehod
• podpora řidičů v případě dodávky nových vozidel
• sledování zpětné vazby
• řízení žádostí o pronájem vozidel
• informování řidičů o pravidelných technických kontrolách a výměně sezónních pneumatik
• řízení různých požadavků řidičů spojených s používáním vozidla jako je rezervace služeb, poruchy vozidla, nehoda, prodloužení palivové karty, blokování, poskytování technických informací a rad
• řízení asistenčních služeb a mobilita řidiče
Zaměstnanecké výhody, benefity
- jazykové kurzy
- 25 dní dovolené
- 4 sick days
- home office
- občerstvení na pracovišti
- 25 dní dovolené
- 4 sick days
- home office
- občerstvení na pracovišti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost působící v oblasti financování a managementu vozových parků na Slovensku.
Společnost působící v oblasti financování a managementu vozových parků na Slovensku.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Nutná znalost Českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3692576
Termin der Veröffentlichung: 12.6.2019
2019-06-12
Lokalität: Bratislava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: od 33.000 Kč