Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Finance admin support - Part-time / Full-time
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Prague, Česko
Prague, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
Od 150 Kč/hod.
Od 150 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budete mít na starosti administrativní podporu fakturačních oddělení Accounts Payables a Accounts Receivables, skenování a zadávání faktur do systému Navision, přípravu podkladů pro závěrky ad.
Práce na plný nebo zkrácený úvazek.
- Budete denně využívat angličtinu, potřebujete ji na plynulé úrovni.
- Zkušenosti nejsou potřeba, stačí např. studium financí a účetnictví či orientace v korporátních financích.
- MS Office, Excel
- CZ / SK + ENG (středně pokročilá)
Práce na plný nebo zkrácený úvazek.
- Budete denně využívat angličtinu, potřebujete ji na plynulé úrovni.
- Zkušenosti nejsou potřeba, stačí např. studium financí a účetnictví či orientace v korporátních financích.
- MS Office, Excel
- CZ / SK + ENG (středně pokročilá)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Známá americká společnost se sídlem na Praze 1 hledá nového člena na výpomoc s administrativními úkoly v oddělení financí a účetnictví.
Známá americká společnost se sídlem na Praze 1 hledá nového člena na výpomoc s administrativními úkoly v oddělení financí a účetnictví.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3868082
Termin der Veröffentlichung: 11.2.2020
2020-02-11
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 150 Kč/hod.