Office manager/financial support

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplní práce je zajištění chodu kanceláře, objednávky kancelářských potřeb, zajišťování kurýrních služeb, taxi a další ad hoc administrativní úkoly. Součástí Vaší agendy bude i finanční podpora společnosti, jako například fakturace. Je proto nutná zkušenost s fakturacemi a základní přehled o účetnictví.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stravenky, sick days, volno navíc, roční bonusy, přátelské prostředí.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost působící v oblasti farmacie.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3881756  Termin der Veröffentlichung: 28.2.2020  Untergrenze des Gehalts (brutto): 40 000 Kč/měsíc