Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
HR Specialista
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Středočeský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Středočeský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 44 000 Kč/měsíc
40 000 - 44 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Samostatně a bezchybně zajišťovat činnosti a agendy vyplývající z pracovněprávních a sociálních předpisů a nařízení
- Poskytovat pracovněprávní servis zaměstnancům společnosti
- Samostatně vykonávat činnosti související se vznikem, skončením a změnou pracovního poměru
- Vést evidenci zaměstnanců
- Zajišťovat kontakt se státními a jinými institucemi (úřady práce, správy sociálního zabezpečení, finančními úřady, statistickým úřadem, personálními agenturami, pojišťovnami, penzijními fondy, zdravotními pojišťovnami apod.)
- Zajišťovat prověřování dokladů o způsobilosti zaměstnanců k výkonu práce
- Připravovat podklady pro získávání, výběr a rozmísťování zaměstnanců
- Proces náboru a integrace nových zaměstnanců
- Zajištění agenturního zaměstnávání (nábor, fakturace, komunikace s jednotlivými dodavateli)
- Spolupráce při průzkumech spokojenosti zaměstnanců
- Spolupráce při organizaci a zajišťování vzdělávacích aktivit zaměstnanců, akcí pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
- Správa docházkového programu společnosti
- Správa databází personálního oddělení
- Tvorba pravidelných týdenních a měsíčních reportů
- Spolupráce při řešení škodných událostí
- Komunikace a spolupráce s poskytovatelem pracovně lékařských služeb
- Poskytovat pracovněprávní servis zaměstnancům společnosti
- Samostatně vykonávat činnosti související se vznikem, skončením a změnou pracovního poměru
- Vést evidenci zaměstnanců
- Zajišťovat kontakt se státními a jinými institucemi (úřady práce, správy sociálního zabezpečení, finančními úřady, statistickým úřadem, personálními agenturami, pojišťovnami, penzijními fondy, zdravotními pojišťovnami apod.)
- Zajišťovat prověřování dokladů o způsobilosti zaměstnanců k výkonu práce
- Připravovat podklady pro získávání, výběr a rozmísťování zaměstnanců
- Proces náboru a integrace nových zaměstnanců
- Zajištění agenturního zaměstnávání (nábor, fakturace, komunikace s jednotlivými dodavateli)
- Spolupráce při průzkumech spokojenosti zaměstnanců
- Spolupráce při organizaci a zajišťování vzdělávacích aktivit zaměstnanců, akcí pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
- Správa docházkového programu společnosti
- Správa databází personálního oddělení
- Tvorba pravidelných týdenních a měsíčních reportů
- Spolupráce při řešení škodných událostí
- Komunikace a spolupráce s poskytovatelem pracovně lékařských služeb
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Společnost poskytuje služby v oblasti skladování , transportu zboží a také co-packingu a co-manufacturingu.
Společnost poskytuje služby v oblasti skladování , transportu zboží a také co-packingu a co-manufacturingu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
HR
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
personalistiky
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-SŠ (ekonomická, sociální vědy)
- AJ – komunikativně, MS Office, ŘP sk. B
- 2 roky praxe v oblasti personalistiky
- PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Znalost pracovněprávních a mzdových předpisů
- Zdravotní průkaz
-Spolehlivost, preciznost, iniciativa, kreativita, empatie, organizační schopnosti, komunikační a prezentační schopnosti
- AJ – komunikativně, MS Office, ŘP sk. B
- 2 roky praxe v oblasti personalistiky
- PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Znalost pracovněprávních a mzdových předpisů
- Zdravotní průkaz
-Spolehlivost, preciznost, iniciativa, kreativita, empatie, organizační schopnosti, komunikační a prezentační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4148202
Termin der Veröffentlichung: 24.8.2021
2021-08-24
Lokalität: Středočeský kraj (Práce vyžaduje cestování) Arbeitsstelle: HR generalist Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 40 000 Kč/měsíc