Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Relationship Supervisor
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Your new company
A multicultural company of a progressive and innovative company seeks a new colleague to join the Order management logistics team.
Your new role
This role is suitable for an experienced shared services team lead or supervisor in the area of customer service, order management Responsible for supervising customer relationship function. Develops procedures and works with other departments including order entry and shipping to ensure that client orders are processed efficiently, correctly and on-time.
What you'll need to succeed
Previous experience from transition process into the SSC/BPO model
Relevant experience in logistics/order management (3 – 5 years)
Previous leadership experience in service delivery model incl. leading, motivating and coaching team members (strongly desirable)
Extensive knowledge of SAP is a must
Ability to take initiative, responsibility and make decisions
People and teamwork-oriented personality who can listen actively and inspire others
Business Use of English, a second EU language is a plus
What you'll get in return
Great team and environmentally friendly company with open-minded and flexible culture. Motivating salary and strong benefits (HO, cafeteria and others), modern offices in Prague 5.
A multicultural company of a progressive and innovative company seeks a new colleague to join the Order management logistics team.
Your new role
This role is suitable for an experienced shared services team lead or supervisor in the area of customer service, order management Responsible for supervising customer relationship function. Develops procedures and works with other departments including order entry and shipping to ensure that client orders are processed efficiently, correctly and on-time.
What you'll need to succeed
Previous experience from transition process into the SSC/BPO model
Relevant experience in logistics/order management (3 – 5 years)
Previous leadership experience in service delivery model incl. leading, motivating and coaching team members (strongly desirable)
Extensive knowledge of SAP is a must
Ability to take initiative, responsibility and make decisions
People and teamwork-oriented personality who can listen actively and inspire others
Business Use of English, a second EU language is a plus
What you'll get in return
Great team and environmentally friendly company with open-minded and flexible culture. Motivating salary and strong benefits (HO, cafeteria and others), modern offices in Prague 5.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Hays Czech Republic s.r.o. je součástí Hays plc, světového leadera v oblasti vyhledávání a náboru specialistů. V současné době má Hays více než 250 poboček ve 33 zemích světa a zaměstnává 11,000 lidí ve 20 různých specializacích.
Další pozice společnosti Hays Czech Republic naleznete na www.hays.cz
For more positions please visit our web site www.hays.cz
Hays Czech Republic s.r.o. je součástí Hays plc, světového leadera v oblasti vyhledávání a náboru specialistů. V současné době má Hays více než 250 poboček ve 33 zemích světa a zaměstnává 11,000 lidí ve 20 různých specializacích.
Další pozice společnosti Hays Czech Republic naleznete na www.hays.cz
For more positions please visit our web site www.hays.cz
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4159802
Termin der Veröffentlichung: 10.9.2021
2021-09-10
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Manažer call centra, Manažer logistiky, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.