Можливість для людей з України
Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického servisu s francouzštinou a angličtinou
HHD s.r.o.
Místo práce
Sokolovská 394/17, Karlín, Česko, Praha (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Sokolovská 394/17, Karlín, Česko, Praha (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
březen/duben 2023
březen/duben 2023
Mzdové podmínky (brutto)
34 000 - 38 000 Kč/měsícV případě DPČ smlouvy sazba 200-220 Kč v hrubém za hodinu
34 000 - 38 000 Kč/měsícV případě DPČ smlouvy sazba 200-220 Kč v hrubém za hodinu
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vypracováni individuálních nabídek rekreačního pronájmu pro naše klienty
- zpracování emailů od klientů a řešení klientských hovorů
- zpracování plateb od klientů
- možná další administrativní činnost spojená s pronájmem rekreačních domů a apartmánů
- zpracování emailů od klientů a řešení klientských hovorů
- zpracování plateb od klientů
- možná další administrativní činnost spojená s pronájmem rekreačních domů a apartmánů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- výborné platové podmínky
- 50% příplatek za víkendy a svátky
- pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností přechodu na smlouvu na dobu neurčitou po 1.roce
- vstupní školení a další školení v průběhu celého roku
- stravenky
- 25 dnů dovolené
- 10-50% slevu na veškeré objekty z našeho portfolia
- dotovaná Multisport karta nebo příspěvek na Sodexo Flexi kartu
- 2 sick days
- 1 placený den k narozeninám
- plně dotovaný roční kupon na MHD v Praze
- benefit ulékaře.cz
- 1 x týdně fyzioterapeut v kancelářích
- firemní akce a teambuildingové aktivity
- bonusový systém
- 50% příplatek za víkendy a svátky
- pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností přechodu na smlouvu na dobu neurčitou po 1.roce
- vstupní školení a další školení v průběhu celého roku
- stravenky
- 25 dnů dovolené
- 10-50% slevu na veškeré objekty z našeho portfolia
- dotovaná Multisport karta nebo příspěvek na Sodexo Flexi kartu
- 2 sick days
- 1 placený den k narozeninám
- plně dotovaný roční kupon na MHD v Praze
- benefit ulékaře.cz
- 1 x týdně fyzioterapeut v kancelářích
- firemní akce a teambuildingové aktivity
- bonusový systém
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Cestovní ruch
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
HHD (Interhome) je hrdý na zkušenosti ve zprostředkování pronájmu rekreačních domů již od roku 1965 a dnes je vedoucím profesionálním poskytovatelem rekreačních domů a apartmánů po celé Evropě. Skládá se z 15 regionálních společností. Mateřskou společnost HHD AG, se sídlem ve švýcarském Curychu/Glattbrugg, vlastní ze 100 % společnosti Hotelplan Holding AG. Tato firma je rovněž ze 100 % součástí Migros – největší švýcarské maloobchodní společnosti se sídlem v Curychu.
HHD pronajímá téměř 35.000 soukromých rekreačních domů a apartmánů ve 27 zemích, které uspokojí prakticky každé individuální přání: dovolenou na horách i u moře, pobyt ve městě či na venkově, ubytování v moderním apartmánu, historickém zámku nebo v luxusní vile s bazénem. Interhome zajišťuje kompletní organizaci jak pro majitele rekreačních objektů tak pro své klienty - od rezervace přes platbu a předání klíčů po závěrečný úklid. A samozřejmě zaručuje spolehlivý standard na základě uceleného hvězdičkového systému hodnocení kvality.
HHD pronajímá téměř 35.000 soukromých rekreačních domů a apartmánů ve 27 zemích, které uspokojí prakticky každé individuální přání: dovolenou na horách i u moře, pobyt ve městě či na venkově, ubytování v moderním apartmánu, historickém zámku nebo v luxusní vile s bazénem. Interhome zajišťuje kompletní organizaci jak pro majitele rekreačních objektů tak pro své klienty - od rezervace přes platbu a předání klíčů po závěrečný úklid. A samozřejmě zaručuje spolehlivý standard na základě uceleného hvězdičkového systému hodnocení kvality.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3733145
Termin der Veröffentlichung: 1.3.2023
2023-03-01
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: HHD s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 34 000 Kč/měsíc