Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrative Assistant - Executive Office HILTON PRAGUE
Hilton Prague Old Town
Místo práce
Pobřežní, Praha 8-Karlín, Česko
Pobřežní, Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.10.2018
01.10.2018
Mzdové podmínky (brutto)
25-30,000
25-30,000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
What will you be doing?
Organization part (daily operation of Executive Office including managing supplies for the whole office, preparation for meetings, presentations, writing reports from departmental meetings, co-operating with respective Head of Departments and Directors, organizing meetings, preparing speeches etc.)
Communication part, written and verbal communication within international environment, close cooperation with the management, Hotel Manager and General Manager too.
Organization part (daily operation of Executive Office including managing supplies for the whole office, preparation for meetings, presentations, writing reports from departmental meetings, co-operating with respective Head of Departments and Directors, organizing meetings, preparing speeches etc.)
Communication part, written and verbal communication within international environment, close cooperation with the management, Hotel Manager and General Manager too.
Zaměstnanecké výhody, benefity
We are offering a lot of Hilton company benefits (multisport card for convenient price, fitness gym for free, meals for free in La Cantina team restaurant, Hilton University access for your development, GO Hilton program eligibility, cleaning of business attire in the hotel laundry for free, service awards, birthday and Christmas gifts for all team members etc.)
Informace o náboru
Willingness to learn
Czech or Slovak language is essential
English on C level
Time Management and ability to prioritize
Reliability
Flexibility and common sense
Ability of quick writing, texts will often be dictated
Ability to create collaborative environment – team player
Smiley and easy going
Experience not required – we believe in our team of professionals, therefore we will train you and develop further
Czech or Slovak language is essential
English on C level
Time Management and ability to prioritize
Reliability
Flexibility and common sense
Ability of quick writing, texts will often be dictated
Ability to create collaborative environment – team player
Smiley and easy going
Experience not required – we believe in our team of professionals, therefore we will train you and develop further
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Willingness to learn
Czech or Slovak language is essential
English on C level
Time Management and ability to prioritize
Reliability
Flexibility and common sense
Ability of quick writing, texts will often be dictated
Ability to create collaborative environment – team player
Smiley and easy going
Experience not required – we believe in our team of professionals, therefore we will train you and develop further
Czech or Slovak language is essential
English on C level
Time Management and ability to prioritize
Reliability
Flexibility and common sense
Ability of quick writing, texts will often be dictated
Ability to create collaborative environment – team player
Smiley and easy going
Experience not required – we believe in our team of professionals, therefore we will train you and develop further
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hilton je přední světová společnost, která zahrnuje ubytovací sektor od luxusních hotelů a letovisek s kompletními službami až po apartmá s prodlouženým pobytem a hotely střední ceny. Již více než sto let nabízí Hilton cestujícím na služební cestě i na dovolené to nejlepší z hlediska ubytování, služeb, vybavení a hodnoty. Hilton je odhodlán pokračovat ve své tradici poskytování výjimečných zážitků hostům napříč svými globálními značkami. Naše vize "naplnit zemi světlem a teplem pohostinnosti" nás spojuje jako tým, abychom každý den vytvářeli pozoruhodné zážitky z pohostinství po celém světě. A naši úžasní členové týmu jsou v centru toho všeho!
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3405099
Termin der Veröffentlichung: 20.9.2018
2018-09-20
Lokalität: Pobřežní, Praha 8-Karlín, Česko Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Hilton Prague Old Town
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25-30,000