Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Service - vhodné pro absolventy s komunikativním AJ
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Klášterec nad Ohří
Klášterec nad Ohří
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Komunikace se zákazníkem na mezinárodní úrovni (vyřizování a evidence požadavků zákazníka)
• Zadávání a zpracování objednávek s cílem udržet vysokou úroveň poskytovaných služeb
• Odpovědnost za zajištění dodávek dle požadovaného termínu včetně objednání transportu
• Zpracování a analýza dat vedoucí ke zlepšení úrovně služeb a snížení nákladů na dopravu
• Administrativní podpora a spolupráce s odd. plánování
• Zadávání a zpracování objednávek s cílem udržet vysokou úroveň poskytovaných služeb
• Odpovědnost za zajištění dodávek dle požadovaného termínu včetně objednání transportu
• Zpracování a analýza dat vedoucí ke zlepšení úrovně služeb a snížení nákladů na dopravu
• Administrativní podpora a spolupráce s odd. plánování
Zaměstnanecké výhody, benefity
NÁSTUP DO KMENE SPOLEČNOSTI
• Příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti místa bydliště
• Zaměstnanecký telefonní tarif ZAME – zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké (po zkušební době)
• Stravenky v hodnotě 90,- Kč
• 5 dní dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní na rok)
• Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce trvání pracovního poměru)
• Kurzy anglického jazyka
• Odměny za zlepšovací návrhy, Odměny za dosažená pracovní výročí
• Pružná pracovní doba
• Přátelský kolektiv, team-buildingové akce
• Příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti místa bydliště
• Zaměstnanecký telefonní tarif ZAME – zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké (po zkušební době)
• Stravenky v hodnotě 90,- Kč
• 5 dní dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní na rok)
• Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce trvání pracovního poměru)
• Kurzy anglického jazyka
• Odměny za zlepšovací návrhy, Odměny za dosažená pracovní výročí
• Pružná pracovní doba
• Přátelský kolektiv, team-buildingové akce
Požadavky na zaměstnance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Min. SŠ vzdělání
• Min. 1 rok pracovních zkušeností v oboru (zákaznický servis)
• Znalost ERP systému, znalost Oracle R12 výhodou
• Nezbytná znalost MS office (Excel – pokročilá úroveň)
• Komunikativnost, analytické myšlení, orientace na zákazníka
• Znalost anglického jazyka – pokročilá úroveň
• Min. 1 rok pracovních zkušeností v oboru (zákaznický servis)
• Znalost ERP systému, znalost Oracle R12 výhodou
• Nezbytná znalost MS office (Excel – pokročilá úroveň)
• Komunikativnost, analytické myšlení, orientace na zákazníka
• Znalost anglického jazyka – pokročilá úroveň
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3645956
Termin der Veröffentlichung: 16.4.2019
2019-04-16
Lokalität: Klášterec nad Ohří Arbeitsstelle: Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.