Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
IT Support L2 s němčinou - remote
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha - východ
Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
po dohodě
po dohodě
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 58 000 Kč/měsíc
40 000 - 58 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vyznáte se dobře ve Windows MS Office, operačních systémech Windows7/10, v zařízeních Apple a není Vám cizí ani HW? Chtěl/a byste pracovat převážně z domova za dobré peníze?
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Co bude Vaší náplní práce?
• IT-Podpora v oblasti služeb koncových uživatelů (Remote)
• Zpracování ticketů - žádostí o podporu
• Účast na infrastrukturních projektech
• Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
• Servisní doba je mezi 7:00 - 18:00 hod.
• 1-hodina SLA odpověď na ticket
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Co bude Vaší náplní práce?
• IT-Podpora v oblasti služeb koncových uživatelů (Remote)
• Zpracování ticketů - žádostí o podporu
• Účast na infrastrukturních projektech
• Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
• Servisní doba je mezi 7:00 - 18:00 hod.
• 1-hodina SLA odpověď na ticket
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Počáteční školení v ČR nebo v Německu
• Bonusy / bonusy (2-3.000 Kč/měs)
• Notebook a mobilní telefon
• Stravenky / příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené
• Sickdays (3 za rok)
• Práce převážně z domova (kdekoliv z ČR)
• Příspěvek na důchodové pojištění
• Multisport karta
• Bonusy / bonusy (2-3.000 Kč/měs)
• Notebook a mobilní telefon
• Stravenky / příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené
• Sickdays (3 za rok)
• Práce převážně z domova (kdekoliv z ČR)
• Příspěvek na důchodové pojištění
• Multisport karta
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Vyznáte se dobře ve Windows MS Office, operačních systémech Windows7/10, v zařízeních Apple a není Vám cizí ani HW? Chtěl/a byste pracovat převážně z domova za dobré peníze?
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Technické zkušenosti se servisem na místě nebo jako vzdálená podpora koncových uživatelů
• Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows se softwarem: MS Office, další vlastní software a výrobní prostředí, stejně jako mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
• Dobrá znalost operačních systémů Windows Client (Windows7, Windows10)
• Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2010, 2016 a Office 365)
• Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
• B2 angličtina / B2 němčina
Výhodou budou:
• Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
• Zkušenosti se systémy správy ticketů
• Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
• Zkušenosti v macOS a/nebo Linuxu (Red Hat / Ubuntu)
• Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows se softwarem: MS Office, další vlastní software a výrobní prostředí, stejně jako mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
• Dobrá znalost operačních systémů Windows Client (Windows7, Windows10)
• Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2010, 2016 a Office 365)
• Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
• B2 angličtina / B2 němčina
Výhodou budou:
• Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
• Zkušenosti se systémy správy ticketů
• Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
• Zkušenosti v macOS a/nebo Linuxu (Red Hat / Ubuntu)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4240441
Termin der Veröffentlichung: 18.1.2022
2022-01-18
Lokalität: Praha - východ Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Servisní technik, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT, Správce informačního systému Gesellschaft: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 40 000 Kč/měsíc