Pracovník zákaznické podpory / zákazníci volají Vám /

HRQ CZ s. r. o.

Místo práce
Plzeňský kraj, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta, společnost, která působí v oblasti dodávaní elektřiny a zemního plynu domácnostem, firmám i velkoodběratelům v České republice a na Slovensku, hledáme kandidáty na pozici Pracovník zákaznické podpory .


Pracovní náplň práce:
- vyřizování příchozích hovorů
- vyřizování požadavků zákazníků na telefonu a prostřednictvím emailu a korespondence / např - informace o dodávke plynu, nebo elektřiny, změna nastavení, neprišlo inkaso ..atd / - zákazníci volají Vám
- telefonické a emailové zodpovídaní zákaznických dotazů
- zpracovávání nabídek a smluvní dokumentace
- dílčí administrativa

Zaměstnanecké výhody, benefity

Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce pro stabilní společnost
- práce na HPP / možnost i brigádně napr . pro studenty / směny podle potřeby /
- zaučení a dlouhodobou podporu pracovního týmu
- zaměstnanecké slevy na produkty
- pracuje se od pondělí do pátku / jeden týden od 7:00 do 16:00 hod /, druhý týden od 8:00 do 17:00 hod / , nebo podle domluvy
- 5 týdnu dovolené

Informace o náboru

Informace o výběrovém řízení
Pokud Vás naše nabídka oslovila a máte zájem být zařazen / á do výběrového řízení, Váš životopis v českém jazyce očekáváme na níže uvedené e-mail adrese.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu

Našim klientem je společnost, která působí v oblasti dodávaní elektřiny a zemního plynu domácnostem, firmám i velkoodběratelům v České republice a na Slovensku.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
- empatie
- příjemný hlasový projev
- uživatelská znalost práce s PC- (MS Office, Outlook, Internet)
- ochotu učit se nové věci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme personálně-konzultační společnost s mezinárodním působením. Naším cílem je přicházet s komplexními řešeními v oblasti lidských zdrojů, které zvyšují konkurenceschopnost klienta s přihlížením na potřeby zaměstnanců. Jsme specialisté v oblasti personálního leasingu, náboru zaměstnanců, HR poradenství, outsourcingu služeb a vzdělávání.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2784673  Termin der Veröffentlichung: 10.1.2017  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: Dohodou