Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Usměvavá asistentka jednatele společnosti
IRIMON, spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•Vedení agendy sekretariátu a vytváření harmonického zázemí pro spolupráci napříč společností
• Asistenční servis, péče o firemní klienty během schůzek s jednatelem a managementem
• Příprava podkladů pro jednání, porady, zápisy
• Organizace a plánování schůzek, koordinace termínů a vedení kalendáře událostí
• Správa firemního komunikačního a plánovacího CRM systému IN TOUCH
• Telefonní a e-mailový servis, zahraniční i tuzemská korespondence
• Agenda podatelny, evidence došlé a odchozí pošty
• Administrativa a kancelářský servis, objednávání kancelářských potřeb
• Zajišťování služebních cest, pojistek
• Koordinace a příprava firemních akcí
• Úzká spolupráce s obchodní asistentkou a oddělením marketingu
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
• Asistenční servis, péče o firemní klienty během schůzek s jednatelem a managementem
• Příprava podkladů pro jednání, porady, zápisy
• Organizace a plánování schůzek, koordinace termínů a vedení kalendáře událostí
• Správa firemního komunikačního a plánovacího CRM systému IN TOUCH
• Telefonní a e-mailový servis, zahraniční i tuzemská korespondence
• Agenda podatelny, evidence došlé a odchozí pošty
• Administrativa a kancelářský servis, objednávání kancelářských potřeb
• Zajišťování služebních cest, pojistek
• Koordinace a příprava firemních akcí
• Úzká spolupráce s obchodní asistentkou a oddělením marketingu
• Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
•Příspěvky na penzijní/životní připojištění
• Stravenky/příspěvek na stravování, jazykové kurzy
• Občerstvení na pracovišti, firemní akce
• Příspěvky na vzdělávání, zdravotní volno/Sick days, Free days nad rámec dovolené
• Navíc měsíční podíly na hospodaření
• Navíc čtvrtletní a roční motivační odměny/bonusy (13. plat atd.)
• Stravenky/příspěvek na stravování, jazykové kurzy
• Občerstvení na pracovišti, firemní akce
• Příspěvky na vzdělávání, zdravotní volno/Sick days, Free days nad rámec dovolené
• Navíc měsíční podíly na hospodaření
• Navíc čtvrtletní a roční motivační odměny/bonusy (13. plat atd.)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•SŠ nebo bakalářské/magisterské vzdělání nejlépe
ekonomického směru
• Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
• Velmi dobrá znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací
dovednosti
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem – stupeň
středně pokročilý a vyšší
• Zkušenosti s CRM systémy výhodou
• MS Office, Excel, Word, internet
ekonomického směru
• Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
• Velmi dobrá znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací
dovednosti
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem – stupeň
středně pokročilý a vyšší
• Zkušenosti s CRM systémy výhodou
• MS Office, Excel, Word, internet
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IRIMON – obchodní zastoupení Hunter Industries Inc. pro ČR,
přijme do svého týmu usměvavou asistentku jednatele společnosti,
na uvolňující se pozici stávající asistentky, odcházející v létě na
mateřskou dovolenou. Využijte příležitosti a pojďte s námi růst
a podílet na firemním i osobním rozvoji. Staňte se součástí moderní
rostoucí dynamické společnosti, přední firmy v oboru, se stabilním
a soudržným týmem.
Jsme českou obchodní společností s 30 zaměstnanci, s pevnou pozicí na trhu, která se již 22 let zabývá poskytováním
komplexních služeb v oblasti profesionálních automatických závlahových systémů (AZS) a moderních technologií pro zahrady,
parky, fotbalová a golfová hřiště. Na našem trhu zastupujeme řadu zvučných světových výrobců z USA i Evropy, jejichž řešení,
produkty a servis nabízíme v pozici dovozce a importéra především profesionálním instalačním firmám a velkoodběratelům.
Zaměstnáváme experty, techniky, obchodníky a spolupracujeme s předními odborníky v oboru zahradní a krajinné tvorby,
architektury a vodního hospodářství.
přijme do svého týmu usměvavou asistentku jednatele společnosti,
na uvolňující se pozici stávající asistentky, odcházející v létě na
mateřskou dovolenou. Využijte příležitosti a pojďte s námi růst
a podílet na firemním i osobním rozvoji. Staňte se součástí moderní
rostoucí dynamické společnosti, přední firmy v oboru, se stabilním
a soudržným týmem.
Jsme českou obchodní společností s 30 zaměstnanci, s pevnou pozicí na trhu, která se již 22 let zabývá poskytováním
komplexních služeb v oblasti profesionálních automatických závlahových systémů (AZS) a moderních technologií pro zahrady,
parky, fotbalová a golfová hřiště. Na našem trhu zastupujeme řadu zvučných světových výrobců z USA i Evropy, jejichž řešení,
produkty a servis nabízíme v pozici dovozce a importéra především profesionálním instalačním firmám a velkoodběratelům.
Zaměstnáváme experty, techniky, obchodníky a spolupracujeme s předními odborníky v oboru zahradní a krajinné tvorby,
architektury a vodního hospodářství.
ID: 3670611
Termin der Veröffentlichung: 17.5.2019
2019-05-17
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: IRIMON, spol. s r.o.