Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Credit Controller s italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta do oddělení credit collections na pozici:
"Credit Controller s italštinou"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za účty zákazníků v Itálii, Španělsku a Portugalsku
- komplexní správa aktivních účtů: monitoring plateb, příjem a zpracování faktur, případné vymáhání plateb
- komunikace se zákazníky a řešení případných reklamací
- aktivní komunikace s účetním oddělením, se zákaznickým servisem, sales managery v zahraničí a zároveň s centrálou v Německu
- související administrativa, reporting a plnění ad hoc úkolů
Pozice je pro kandidáta, se souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost italského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), španělský jazyk velkou výhodou!!!
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v oddělení financí či v účetnicví min. 2-3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
- možnost osobního a profesního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků, samostatnost, zodpovědnost
- nástup dle domluvy
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Credit Controller s italštinou"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za účty zákazníků v Itálii, Španělsku a Portugalsku
- komplexní správa aktivních účtů: monitoring plateb, příjem a zpracování faktur, případné vymáhání plateb
- komunikace se zákazníky a řešení případných reklamací
- aktivní komunikace s účetním oddělením, se zákaznickým servisem, sales managery v zahraničí a zároveň s centrálou v Německu
- související administrativa, reporting a plnění ad hoc úkolů
Pozice je pro kandidáta, se souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost italského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), španělský jazyk velkou výhodou!!!
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
- praxe v oddělení financí či v účetnicví min. 2-3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
- možnost osobního a profesního rozvoje
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků, samostatnost, zodpovědnost
- nástup dle domluvy
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1982328
Termin der Veröffentlichung: 16.1.2015
2015-01-16
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků, Specialista pohledávek Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.