Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Cash allocation specialist with french
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For our important client, international pharmaceutical ccompany, we are searching for a suitable candidate:
"Cash Allocation Specialist with French"
Principle accountabilities:
- Resolve allocation issues with the country
- Proactively work on direct customer contact to get payment details
- Maintaining cash allocations master data to ensure the future cash deposits can be allocated to the correct customer account
- Maintain internal controls in accordance with the Company´s Controllership Guide and Sarbanes Oxley Act (SOX)
- Ensure that GL and AR are reconciled on a periodic basis
- Ensure that all working practices follow Company´s standard policies and procedures, including health & safety and equal opportunities
Skills & Qualifications:
- Accounting experience (AR, AP, P2P) within a commercial organization is desirable cca 1-3 years
- French and English language skills to business standard
- Good IT skills, particularly Excel
- Able to build trust and credibility
- Excellent attention to detail, good communication and organizationalskills
The client offers:
- Background of well established and stable international american company
- Great salary and excellent benefit package including caffeteria
- Possible growth within the company
- Immediate start
"Cash Allocation Specialist with French"
Principle accountabilities:
- Resolve allocation issues with the country
- Proactively work on direct customer contact to get payment details
- Maintaining cash allocations master data to ensure the future cash deposits can be allocated to the correct customer account
- Maintain internal controls in accordance with the Company´s Controllership Guide and Sarbanes Oxley Act (SOX)
- Ensure that GL and AR are reconciled on a periodic basis
- Ensure that all working practices follow Company´s standard policies and procedures, including health & safety and equal opportunities
Skills & Qualifications:
- Accounting experience (AR, AP, P2P) within a commercial organization is desirable cca 1-3 years
- French and English language skills to business standard
- Good IT skills, particularly Excel
- Able to build trust and credibility
- Excellent attention to detail, good communication and organizationalskills
The client offers:
- Background of well established and stable international american company
- Great salary and excellent benefit package including caffeteria
- Possible growth within the company
- Immediate start
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2078561
Termin der Veröffentlichung: 13.4.2015
2015-04-13
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Specialista pohledávek, Specialista reportingu Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.