Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Lodging Customer Service Partner (B2B) with German & English
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Lodging Customer Service Partner (B2B) with German & English
Baví Vás se setkávat s lidmi z celého světa? Mluvíte plynně německy a anglicky a jste aktivní, motivovaný a komunikativní člověk? Chcete pracovat pro ambiciózní, významnou a rozpínající se společnost z oblasti cestovního ruchu, jejíž Shared Service Centrum je umístěno v jedné z nejmodernějších kancelářských budov v Praze? ANO?
Koho náš klient hledá?
Nové kolegy odpovědné za komunikaci s obchodními partnery a dalšími odděleními společnosti v rámci Německa a/nebo Rakouska. Tým zákaznického servisu je dostupný na telefonu a emailu (v žádném případě se nejedná o call centrum!), kde rychle, ochotně a profesionálně poskytuje servis klientům a současně reaguje na jejich aktuální potřeby a požadavky tak, že:
• Reaguje na požadavky spojené s volnými kapacitami
• Řeší problémy a požadavky s ubytovacími zařízeními
• Udržuje a buduje pozitivní vztahy se stávajícími obchodními partnery
• Poskytuje služby spojené se zákaznickým portálem a jeho obsluhou
• Následuje zavedené procesy, postupy práce a nastavená očekávání
Jaké jsou požadavky?
• SŠ/VŠ vzdělání (z oblasti cestovního ruchu výhodou)
• Plynulá znalost němčiny (C1) a angličtiny (B2)
• Zkušenost se zákaznickým servisem (z oblasti cestovního ruchu výhodou)
• Uživatelská znalost MS Office
Jaká je nabídka?
• Kancelář na Praze 8
• Zaškolení na pozici
• Kompetitivní plat
• Moderní a luxusní kanceláře typu „open-space“ s vlastním místem zajišťujícím klid na práci
• Zdarma stravování na pracovišti
• Pracovní doba od 9:00 do 18:00 hodin (HPP)
Baví Vás se setkávat s lidmi z celého světa? Mluvíte plynně německy a anglicky a jste aktivní, motivovaný a komunikativní člověk? Chcete pracovat pro ambiciózní, významnou a rozpínající se společnost z oblasti cestovního ruchu, jejíž Shared Service Centrum je umístěno v jedné z nejmodernějších kancelářských budov v Praze? ANO?
Koho náš klient hledá?
Nové kolegy odpovědné za komunikaci s obchodními partnery a dalšími odděleními společnosti v rámci Německa a/nebo Rakouska. Tým zákaznického servisu je dostupný na telefonu a emailu (v žádném případě se nejedná o call centrum!), kde rychle, ochotně a profesionálně poskytuje servis klientům a současně reaguje na jejich aktuální potřeby a požadavky tak, že:
• Reaguje na požadavky spojené s volnými kapacitami
• Řeší problémy a požadavky s ubytovacími zařízeními
• Udržuje a buduje pozitivní vztahy se stávajícími obchodními partnery
• Poskytuje služby spojené se zákaznickým portálem a jeho obsluhou
• Následuje zavedené procesy, postupy práce a nastavená očekávání
Jaké jsou požadavky?
• SŠ/VŠ vzdělání (z oblasti cestovního ruchu výhodou)
• Plynulá znalost němčiny (C1) a angličtiny (B2)
• Zkušenost se zákaznickým servisem (z oblasti cestovního ruchu výhodou)
• Uživatelská znalost MS Office
Jaká je nabídka?
• Kancelář na Praze 8
• Zaškolení na pozici
• Kompetitivní plat
• Moderní a luxusní kanceláře typu „open-space“ s vlastním místem zajišťujícím klid na práci
• Zdarma stravování na pracovišti
• Pracovní doba od 9:00 do 18:00 hodin (HPP)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Nadnárodní společnost z oblasti cestovního ruchu
Nadnárodní společnost z oblasti cestovního ruchu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2760752
Termin der Veröffentlichung: 11.10.2016
2016-10-11
Lokalität: Hlavní město Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.