Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Category manager - junior
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 500 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Category manager - junior"
Budete součástí týmu, který denně komunikuje s českými a zahraničními dodavateli, určuje směr dané sortimentní kategorie a připravuje lokální reklamní akce.
Popis činnosti:
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC - Excel, interní databáze SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent s praxí při škole)
- AJ komunikativní
- Znalost práce na PC (Excel na pokročilé úrovni), SAP výhodou
- Vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Nástupní plat podle praxe
- Stabilní zázemí prosperující a i navenek úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zkrácená páteční pracovní doba
- Nástup ihned nebo dohodou, HPP
"Category manager - junior"
Budete součástí týmu, který denně komunikuje s českými a zahraničními dodavateli, určuje směr dané sortimentní kategorie a připravuje lokální reklamní akce.
Popis činnosti:
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC - Excel, interní databáze SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent s praxí při škole)
- AJ komunikativní
- Znalost práce na PC (Excel na pokročilé úrovni), SAP výhodou
- Vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Nástupní plat podle praxe
- Stabilní zázemí prosperující a i navenek úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zkrácená páteční pracovní doba
- Nástup ihned nebo dohodou, HPP
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Úspěšný maloobchodní řetězec
Úspěšný maloobchodní řetězec
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2815019
Termin der Veröffentlichung: 16.11.2016
2016-11-16
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.