Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického servisu s polštinou a češtinou/slovenštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro americkou nadnárodní společnost, v oblasti farmacie, hledáme kandidáta na okamžitý nástup na pozici:
"Specialista zákaznického servisu s polštinou a češtinou/slovenštinou"
Hlavní náplň práce:
- zákaznický servis pro produktovou řadu klienta - přístroje a pomůcky pro diabetické pacienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky (pacienti, lékaři, nemocnice)
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace s dalšími oddělení v rámci společnosti (i zahraničí)
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- znalost polského a českého/slovenského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- zároveň znalost angličtiny (min.) B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- zkušenost v nadnárodním pracovním prostředí je velká výhoda
- PC uživatelsky
- časová flexibilita - práce na směny (zákaznický servis je otevřen od 7:00 do 20:00, včetně víkendů, příplatky za nestandardní hodiny jsou samozřejmostí)
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště je přímo na metru linka C
- multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup možný ihned
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Specialista zákaznického servisu s polštinou a češtinou/slovenštinou"
Hlavní náplň práce:
- zákaznický servis pro produktovou řadu klienta - přístroje a pomůcky pro diabetické pacienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky (pacienti, lékaři, nemocnice)
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace s dalšími oddělení v rámci společnosti (i zahraničí)
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- znalost polského a českého/slovenského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- zároveň znalost angličtiny (min.) B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- zkušenost v nadnárodním pracovním prostředí je velká výhoda
- PC uživatelsky
- časová flexibilita - práce na směny (zákaznický servis je otevřen od 7:00 do 20:00, včetně víkendů, příplatky za nestandardní hodiny jsou samozřejmostí)
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště je přímo na metru linka C
- multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup možný ihned
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Polský jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2833484
Termin der Veröffentlichung: 30.11.2016
2016-11-30
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.