Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor exportního oddělení
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28000 - 35000
28000 - 35000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste aktivní, komunikativní a hledáte různorodou práci ? Máte zkušenosti v administrativě ?
Pro našeho významného klienta, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor exportního oddělení, který bude mít na starosti zajištění plynulého a včasného zpracování objednávek a souvisejících administrativních úkonů spojených s exportem v rámci EU i mimo EU.
KOORDINÁTOR EXPORTNÍHO ODDĚLENÍ
Náplň práce:
• Zodpovědnost za oddělení zpracovávající veškeré exportní objednávky a zajišťující administrativu s tím spojenou (tým 5 zaměstnanců)
• Zajištění celého procesu spojeného s procesováním objednávek
• Komunikace s odběrateli i dodavateli a řešení případných problémů
• Vnitrofiremní komunikace s produktovým, logistickým, účetním oddělením
• Zaškolení, podpora a kontrola asistentů oddělení
Pro našeho významného klienta, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor exportního oddělení, který bude mít na starosti zajištění plynulého a včasného zpracování objednávek a souvisejících administrativních úkonů spojených s exportem v rámci EU i mimo EU.
KOORDINÁTOR EXPORTNÍHO ODDĚLENÍ
Náplň práce:
• Zodpovědnost za oddělení zpracovávající veškeré exportní objednávky a zajišťující administrativu s tím spojenou (tým 5 zaměstnanců)
• Zajištění celého procesu spojeného s procesováním objednávek
• Komunikace s odběrateli i dodavateli a řešení případných problémů
• Vnitrofiremní komunikace s produktovým, logistickým, účetním oddělením
• Zaškolení, podpora a kontrola asistentů oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Stabilní zázemí úspěšné české společnosti
• Odpovídající platové ohodnocení
• Firemní benefity a bonusy
• Možnost kariérního růstu
• Pohodový a přátelský kolektiv
• Stabilní zázemí úspěšné české společnosti
• Odpovídající platové ohodnocení
• Firemní benefity a bonusy
• Možnost kariérního růstu
• Pohodový a přátelský kolektiv
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky
Výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Zkušenosti z administrativní pozice (v oboru exportu výhodou)
• Dobrou znalost angličtiny
• Obchodní a logické myšlení
• Odolnost vůči stresu
• Dobrá znalost MS Excel, SAP výhodou
• Zkušenosti z administrativní pozice (v oboru exportu výhodou)
• Dobrou znalost angličtiny
• Obchodní a logické myšlení
• Odolnost vůči stresu
• Dobrá znalost MS Excel, SAP výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3314123
Termin der Veröffentlichung: 20.3.2018
2018-03-20
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 28000 - 35000