Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor zakázek se Španělštinou a Italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
KOORDINÁTOR ZAZÁZEK se španělštinou a italštinou
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů ze španělsky a italsky (back up) mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxí, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost španělského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost angličtiny a italštiny (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
KOORDINÁTOR ZAZÁZEK se španělštinou a italštinou
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů ze španělsky a italsky (back up) mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxí, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost španělského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost angličtiny a italštiny (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Americká nadnárodní společnost působící v oblasti stavebních prvků a materiálů
Americká nadnárodní společnost působící v oblasti stavebních prvků a materiálů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3417004
Termin der Veröffentlichung: 11.6.2018
2018-06-11
Lokalität: Praha 1, Česko Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.